יום הפוגה בבית הנשיא לילדי השוטרים והלוחמים



נשיא המדינה ורעייתו אירחו אתמול (א') במשכנם את ילדי כוחות המשטרה ולוחמי מג"ב ליום כיף והפוגה

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין ורעייתו, הגברת נחמה ריבלין, אירחו אתמול (א') את ילדי שוטרי משטרת ישראל ולוחמי מג"ב ממחוז ירושלים לאחר צהריים של כיף והפוגה כהוקרה להוריהם הרתומים למשימה הלאומית בגל הטרור הנוכחי ומגנים על אזרחי ישראל.

כ-130 ילדים בגילאי 3-7, שהוריהם עושים לילות כימים בהגנה על אזרחי ישראל בתקופה האחרונה, נהנו היום מאירוע חגיגי אשר התקיים בבית הנשיא וכלל שלל פעילויות חווייתיות. לכבוד המאורע הוסבה גינת בית הנשיא לעולם שכולו ילדים אשר כלל מתקנים מתנפחים, עמדות הפעלה מגוונות, בלונים אשר חולקו לילדים וכמובן דוכני אוכל וממתקים להנאת הילדים. הילדים אף צפו בהופעתו של יובל המבולבל ובין הדוכנים השונים פגשו את הנשיא ורעייתו.  לאחר מכן הקריאה הגברת ריבלין לילדים את הסיפור כספיון של הסופר פאול קור ואת הספר "איילת מטיילת" של הסופרת רינת הופר. רעיית הנשיא אמרה לילדים שהקשיבו לסיפורים בהנאה: "אנחנו מאושרים לארח אתכם כאן ותודה רבה שהגעתם, כבוד גדול לארח אתכם בבית הנשיא, שהוא גם ביתכם שלכם." 

"הזמנו אתכם לכאן היום כי אנו יודעים כמה הוריכם שומרים על כולנו", אמר הנשיא לילדים והוסיף: "כשילמדו אתכם בבית הספר את הציטוט מהתנ"ך 'על חומותיך ירושלים הפקדתי שומרים כל היום וכל הלילה', דעו שאלו הוריכם, היום האבות והאימהות שלכם הם השומרים שלנו." הנשיא ביקש להודות גם לנשות השוטרים ולוחמי מג"ב והוסיף: "גם האימהות שלכן שאינן שוטרות חשובות, ואנו מוחאים להן כפיים על העוצמה והתמיכה שהן נותנות לאבות שלכם ששומרים על ירושלים. אנו מודים לכל שוטרי ושוטרות ישראל ולוחמי ולוחמות מג"ב על מה שהם עושים עברו כולנו. הגיעו לכאן היום ילדים יהודים, דרוזים, דתיים, חילונים וערבים, אשר כולם ילדי שוטרי משטרת ישראל וכולם אורחים בבית הנשיא." 

 

תמונות: מארק ניימן / לע"מ ותומר רייכמן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה