מתצוגת אופנה ליום ההולדת



שבוע אופנה פלוס קולקציית קפסולה שלא תרצו לפספס, ידיעה מרעישה שהגיעה לאוזניי הבוקר וחגיגות יום ההולדת שלי עפות בסופה של גשם, הפסקות חשמל ושטפונות. היה כיף וכיף שהיה

אז שבוע האופנה נגמר ומיד בסיומו חגיגות יום ההולדת שלי התחילו. העניין המבאס הוא שממש היום הן אמורות להסתיים, כי רשמית יומולדת חוגגים שבוע (והיא התחילה בחמישי שעבר) אבל אני הייתי בכיף מושכת את זה עוד קצת. אין כמו לחגוג יומולדת עם כל האנשים הקרובים אליך. בעלי תמיד אומר שאני מוגזמת במה שקשור לימי הולדת ויכול להיות (ואפילו כמעט בטוח) שהוא צודק אבל אני אוהבת להגזים לפחות יום אחד בשנה או שבוע.

שבוע האופנה שהיינו חלק ממנו בשבוע שעבר הותיר אחריו שובל של מחמאות למעצבי אופנה ישראליים שעשו את זה ביג טיים בעיניי. כמו ירון מינקובסקי, שני צימרמן ודודו בר אור שמאוד אהבתי. גם תצוגת האפ-קאמינג דיזיינרס בחסות מפעל הפיס הביאה אל המסלול רוח חיים צעירה ורעננה עם אטטיוד ייחודי, שייצרו על המסלול אופנה מפתיעה והוכיחו לכולם שיש עתיד לאופנה הישראלית והוא ממש נמצא כאן.
 
שתיים מהתצוגות המוצלחות ביותר ביומו השלישי והאחרון של שבוע האופנה היו של המעצבות שניצימרמן ורימה רומנו. שתיהן השתתפו בתחרות המעצבים הצעירים בשנה שעברה, והפעם הדגימו עצמאות וייחודיות. רימה רומנו הצליחה לגנוב את ההצגה עם מקוריות וחדשנות בכך שכמה מהדוגמניות יצאו למסלול אוחזות בילדים קטנים. גם המינימליזם, הקווים החדים והגימור המוקפד היו חלק מתצוגת האופנה שלה ומאז שהשיקה את המותג שלה לפני כשנתיים, עבודותיה נודעות בעיצובים פאנקיסטים עם סטייטמנט. שאפו.


האירוע אמנם הסתיים אבל על המדפים ברשת אירוקה תוכלו למצוא משקפיים שעוצבו במיוחד על ידי מעצבים מקומיים לכבוד שבוע האופנה. יאיי!
קולקציית הקפסולה שמציגה רשת אירוקה כוללת דגמים מרהיבים וייחודיים שעיצבו גדי אלימלך, שי שלום, דורין פרנקפורט ומעצבים נוספים.
כל מעצב השיק בערך ארבעה דגמים בהתאמה למותג שלו ולהשקפת עולמו האופנתית. הקולקציה המדוברת יוצרה באיטליה בעבודת יד ושיתוף הפעולה כאמור נעשה אך ורק לרגל שבוע האופנה. בקיצור שווה לתת קפיצה. המחיר: 699 שקלים לזוג משקפיים.

הבוקר התעוררתי לידיעה מרעישה. אחד המעצבים היותר מוערכים בעיניי בתעשיית האופנה העולמית אלבר אלבז עוזב את בית האופנה הגדול לנוון לאחר שעבד שם כ-14 שנים. זאת לאחר שהקולגה שלו ראף סימונב מעצב האופנה של דיור הודיע על עזיבתו. יש לי תחושה שמדובר במשחק כיסאות או שמא השניים החליטו לצאת לדרך חדשה משלהם? את התשובות בטח נגלה בהמשך. לפי הדיווחים, אלבר לא מרוצה מהאסטרטגיה הניהולית ובחודשים האחרונים ניסה להוביל מהלך של מכירה שיוציא את וונג הבעלים מהתמונה. וונג זאת היא שגייסה את אלבז ונתנה לו יד חופשית, שניסחה מחדש את הליין של החברה שלה.

בדיור אגב פנו לאלבר אלבז לפני כארבע שנים סביב עזיבתו של גליאנו אך ההתקשרות לא יצאה אל הפועל. משהו קורה? בטוח שכן. בקרוב אתעדכן ואעדכן. 
שיהיה לכולנו שבוע מוצלח ואפנתי,

אוהבת,
בר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה