הפועל ירושלים הפסידה לנצרת עילית 2:1



החניכים של בנדה לא מצליחים להשיג נקודות, והם נועלים את הטבלה של הליגה הלאומית. ליגה ג' מרכז: נורדיה דרסה את צעירי לוד

מה יהיה עם הפועל ירושלים? האדומים הפסידו היו(יום ו') להפועל נצרת עילית 2:1, במשחק במסגרת המחזור ה-10 של הליגה הלאומית. זהו הפסד שני ברציפות לחניכיו של חיים בן-דוד(בנדה), והרביעי מתוך חמשת המחזורים האחרונים. למעשה, מתוך חמשת המשחקים האחרונים השיגו האדומים רק נקודה אחת, נגד אשדוד. 

זה דווקא התחיל טוב מבחינת ירושלים שהובילה בדקה ה-5 משער של בר מזרחי. לאחר השער בהפועל הרגישו שאולי אפשר להשיג ניצחון ולצאת לתקופה טובה יותר שתוציא את העגלה מהבוץ. אלא ש-8 דקות בלבד לאחר השער של מזרחי, מוטי מלכה השווה, וניפץ לאדומים את המטרות שלהם. מלכה הבקיע שוב בדקה ה-77 והפך את התוצאה, ואם זה לא הספיק, ירושלים נשארה בעשרה שחקנים לאחר שראיין אדלי הורחק.

הפועל נועלת את הטבלה עם 6 נקודות. אם בירושלים לא יטפלו בבעיות הקיימות, הם עלולים למצוא את עצמם בסוף העונה בליגה א'. במחזור הבא תחזור הפועל לטדי, כשתארח את מכבי אחי נצרת.

 

מוקדם יותר היום, "אירחה" בית"ר נורדיה את מ.כ. צעירי לוד, בפארק עופר ברמלה. הצהובים פירקו את הצעירים מלוד 0:6, והמשיכו בדהירה שלהם לעבר המטרה, עלייה לליגה ב'. בדקה ה-44 שי ניסים כבש את הראשון, ודקה לאחר מכן עוז אריאל הוריד את הקבוצות למחצית ביתרון 2:0 לצהובים. אלעד אברהמסון פתח את החגיגה במחצית השנייה בדקה ה-55, ושתי דקות לאחר מכן עוז אריאל כבש את השני שלו והרביעי של הקבוצה. בדקה ה-88 גם אברמסון כבש את החמישי, ושתי דקות לאחר מכן, הוא כבר השלים שלושער.

ומה קורה במחזור הבא? נורדיה תצא למשחק חוץ מול הפועל טירת שלום.

 

תמונה באדיבות Flash 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה