0:1 קטן לבית״ר ירושלים על מכבי נתניה



הצהובים הסתפקו בשער של מאטוביץ׳ ושמרו על היתרון עד הסיום. בישול נהדר של אצילי

אחרי שבמחזור הקודם איבדה נקודות בבלומפילד, חזרה בית״ר ירושלים הערב(מוצ״ש) בית״ר ירושלים לנצח לאחר 0:1 על מכבי נתניה במסגרת המחזור ה- 15 של ליגת העל. חניכיו של דראפיץ׳ הגיעו למשחק לאחר העפלה לחצי גמר גביע הטוטו עם ניצחון יוקרתי על הפועל ב״ש בטוטו טרנר. דראפיץ׳ בחר לפתוח עם דובב גבאי בהתקפה, כשלידור כהן נח הפעם על הספסל ושולב בהמשך המשחק. לצד גבאי שיחקו אצילי ורוקאביצה, בקישור צעירי החליף את קלטינס, ובהגנה אסקלינג המשיך לקבל את הקרדיט מהמאמן לצידו של רואדה. 8,000 צופים פקדו אצטדיון טדי, למרות מזג האוויר הקר.
 
מהלך המשחק: המחצית הראשונה נפתחה יחסית טוב מבחינת בית״ר. עומר אצילי איים על השער מרחוק כבר לאחר חמש דקות, אך ללא הצלחה. בדקה העשירית אבידור כמעט כבש לאחר שהשאיר את אסקלינג מאחור ועמד לבד מול קליימן, אך השוער המשיך בתצוגה המצויינת שהוא מציג לאורך העונה, ועצר את הכדור. בדקה ה-17 לוגסי בעט כדור חופשי שסיכן מעט את קליימן, אך הכדור שרק ליד העמוד. בדקה ה-33 אצילי מסר כדור פשוט נהדר למאטוביץ׳, והמגן בעט לחיבור השער. 1:0 לבית״ר.הבמחצית השנייה לא היו הרבה הזדמנויות אך נראה כאילו בית״ר נסוגה אחורה. אבידור הגיע למצב מסוכן שוב בדקה ה-74, אך בעט מעל שערו של קליימן. בית״ר לא השכילה לנצל את העורף הפרוץ של נתניה ולצאת למתפרצות, וזה כמעט עלה לה בשער, אך היא שמרה על שער נקי עד הסיום, וניצחה 0:1.

 
בית״ר במקום השלישי, עם 28 נקודות, שלוש נקודות יותר מרעננה שממוקמת מקום מתחתיה. מעל בית״ר, ב״ש ומכבי ת״א חולקות את אותו מספר נקודות(32), עד המפגש ביניהן המחזור.
 
במחזור הבא ירושלים תצא לחיפה, למשחק מול הפועל המקומית.
 
תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן סינדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה