ירידת מתח: מכבי אשדוד-הפועל ירושלים 76:80



הפועל הפסידה לאחר שבעה ניצחונות ליגה רצופים לחניכיו של צביקה שרף. ביום חמישי הקרוב: שמינית גביע המדינה מול מכבי חיפה

פחות משבוע עבר מאז הפועל ירושלים העפילה לשלב 32 האחרונות ביורוקאפ. לאדומים לא היה הרבה זמן לנוח, וכבר הערב(יום א׳) הם יצאו למשחק חוץ קשה מול מכבי אשדוד של צביקה שרף במסגרת המחזור ה-12 של ליגת ווינר סל, והפסידו 80:76. מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו, החליט לתת מנוחה לכמה משחקניו הבולטים, ביניהם אליהו, ופתח עם חמישייה קצת שונה מבדרך כלל. לצד רולנד פתח הלפרין, כשג׳נינג מקבל מנוחה, ודאנקן פתח לצדם של דונטה סמית׳ ופישר. יש לציין שלפני המשחק הערב, ירושלים נהנתה מ-7 ניצחונות ליגה רצופים.

 

מהלך המשחק: ד'אור פישר פתח את המשחק טוב ודאג ליתרון אדום בפתיחה, אך המארחת הצליחה להישאר במשחק, והרבע הראשון הסתיים בשיוויון 19:19. ברבע השני אשדוד נהנתה מריצת 11:2 וכבר עלתה ליתרון 10 נקודות, ג׳נינג שעלה מהספסל דאג לצמק לפני סוף המחצית עם שלושה. 39:32 לאשדוד במחצית. ברבע השלישי ירושלים ביצעה ריצת 2:8, אך אשדוד דאגה לשמור על היתרון שאיתו ירדה למחצית, הלפרין עוד הצליח לצמק מעט, ובסוף הרבע 59:54 לאשדוד. ברבע הרביעי המארחת שוב עלתה פתחה פער של 10 נקודות, אך האלופה לא אמרה נואש והפכה את התוצאה עם ריצת 4:15. אשדוד לא רצתה לפספס הזדמנות לעקוץ את האלופה ועלתה שוב ליתרון, ובסיום גם ניצחה 76:80.

 

כאמור, הפועל הפסידה לאחר 7 ניצחונות ליגה רצופים. לאדומים אין הרבה זמן לנוח, כי כבר ביום חמישי הקרוב יארחו את מכבי חיפה בארנה, במסגרת משחקי שמינית גבר גביע המדינה.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן סינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה