הפסד לבית״ר ירושלים בחצי גמר גביע הטוטו: 2:0 למכבי פ״ת



הצהובים הודחו בשלב חצי הגמר, ויתרכזו כעת בליגה ובגביע המדינה. קניוק ויעקובוביץ׳ כבשו לפ״ת. בשבת: בני יהודה בטדי

בית״ר ירושלים ומכבי פ״ת התמודדו הערב(יום ד׳) בחצי גמר גביע הטוטו ו... מאמן בית״ר ירושלים, סלובודאן דראפיץ׳, עלה עם הרכב שונה מזה שפותח באופן קבוע בליגה, על מנת לתת מנוחה לשחקני המפתח. קלטינס ומגבו פתחו באגפים של הגנת הירושלמים, פרדה פתח בקישור לצד אייבינדר ופריירה, ונחמני פתח בכנף. אצילי ודובב גבאי פתחו על ספסל הצהובים, כשלידור כהן ורוקאביצה פתחו בהתקפה. מוקדם יותר הערב בחצי הגמר הראשון בין קריית שמונה לבני יהודה, הקבוצה הצפונית ניצחה 0:3 ועלתה לגמר.
 
המחצית הראשונה הייתה סטטית מאוד מבחינת הצהובים, שנראו מעט חסרי ברק ללא אצילי. ההזדמנות הכי מסוכנת שלהם הגיעה מבעיטת קרן שהרים פרדה והגיעה לראשו של רואדה, שנגח למסגרת חזק, אך נהדף על ידי איתמר ניצן, שוערה של פתח תקווה. הכחולים כבשו בדקה ה-33 לאחר שגידי קניוק קיבל כדור נהדר שחתך את הגנת הצהובים, ולא נכשל מול קליימן. 1:0 לפ״ת במחצית. בפתיחת המחצית השנייה דראפיץ׳ העלה את אצילי ודובב גבאי על מנת לייצר מחץ בהתקפה. אצילי אמנם הכניס מעט תנועה לחלק הקדמי, אך בית״ר עדיין לא הגיעה למצבים מסוכנים מדי, כאשר רק נס זמיר המחליף איים על השער, פעם בבעיטה ופעם בנגיחה שפגשה את העמוד. גם פאבלו דה לוקאס נכנס במהלך המחצית אך לא הציג את היכולת שבמועדון ממצפים ממנו, ולקראת ינואר בית״ר אולי תצטרך לשקול האם הוא מתאים לקבוצה. בדקה ה-59 יובל יעקובוץ׳ רץ ממחצית המגרש עם הכדור לבד ללא הפרעה, ושלח טיל מ-18 מטרים לחיבור השער של קליימן. 2:0 לפ״ת בסיום.

 
בגמר יפגשו הכחולים את עירוני קריית שמונה שניצחה הערב את בני יהודה, אותה בני יהודה שתגיע ביום שבת לטדי על מנת להתמודד מול בית״ר במחזור ליגת העל הקרוב.
 
תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן סינדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה