יורם ברוורמן נבחר למנהל אגף תרבות ואמנויות בעיריית ירושלים



יורם ברוורמן אשר משמש כמנהל רשות הצעירים בעירייה, נבחר במכרז, לתפקיד כמנהל אגף תרבות במינהל תרבות, חברה ופנאי בעירייה

במסגרת תפקידו כמנהל אגף תרבות ברוורמן יהיה אחראי על תכנון, פיתוח וניהול מערך התכניות, הפעילויות והשירותים הניתנים לתושבי העיר ואורחיה בתחום התרבות והאמנויות ותכלול בין היתר את מוסדות התרבות בעיר , קידום תחומי האומנויות , אירועים ופסטיבלים בעיר לרבות שירותי תרבות בשכונות , מערך הספריות העירוניות ועוד.

בנוסף יעסוק ברוורמן בגיוס, איגום ופיתוח משאבים בתחומי התרבות והאמנות, תוך יצירת שותפויות מקצועיות וקיום קשרים שוטפים עם גורמים ממשלתיים, ציבוריים, פרטיים, פילנתרופיים וגופי המגזר השלישי.

בתחום אחריותו של ברוורמן לנהל ולרכז את עבודת המטה העירוני לתכנן ולתאם תכניות, פעילויות ופרויקטים בתחומי האמנות והתרבות בעיר מול גופים פנים וחוץ עירוניים, כולל גורמי תיירות מהארץ ומחו"ל.

יורם הוא בעל תואר ראשון בפילוסופיה ולימודים כללים באוניברסיטה העברית אותו סיים בהצטיינות ותואר שני במינהל עסקים (MBA) מאוניברסיטת חיפה.

במסגרת תפקידו כמנהל רשות הצעירים עסק ברוורמן בהובלת האסטרטגיה והשירותים בתחום הצעירים הכוללים ייזום וניהול תכניות לסטודנטים וקשרי אקדמיה-עיר, קשרי צה"ל-קהילה, פיתוח שירותים ותכניות למשפחות ושירותים קהילתיים לצעירים כולל הקמה ואחריות להפעלתו של מרכז הצעירים ובית לחיילים בודדים , ייזום מפעלי תרבות ופנאי לצעירים ברמה הקהילתית והעירונית לרבות ייזום אירועים אלטרנטיביים לצעירים , פסטיבלים ועשרות אירועים גדולים שחזקו את ירושלים כעיר אטרקטיבית יותר לצעירים.

ראש העיר ניר ברקת ברך על בחירתו של ברוורמן  ואמר: "ברוורמן הוא איש מקצוע מהשורה הראשונה עם יידע רב וניסיון עשיר בתחומים הרלוונטיים לניהול האגף וזוכה להערכה רבה הן בתוך העירייה והן מחוצה לה. ברוורמן הוביל את רשות הצעירים להישגים יוצאי דופן  והיה שותף למיצוב העיר מחדש כאטרקטיבית יותר לצעירים, סטודנטים ומשפחות צעירות, באמצעות תכניות חדשניות ופורצות דרך. ניסיונו הרב יסייע להמשך הפרחת הרנסנס התרבותי שחל בעיר בשנים האחרונות ואני מאחל לו הצלחה רבה בתפקידו החדש".

סגן ראש-העיר ומחזיק תיק התרבות, עופר ברקוביץ מציין "אני מברך את יורם ברוורמן על המינוי. יורם הוא שותף לדרך, מעובדי הציבור המוכשרים והמסורים ביותר שאני מכיר. ליורם מניות רבות שילוב הצעירים והפיכתם לגורם דומיננטי בעיר, בתפקידו כראש רשות הצעירים, ואני משוכנע כי הוא יצליח בתפקידו החדש כמנהל אגף תרבות. זו גם ההזדמנות להודות לראש האגף היוצא שמי אמסלם, על עשרות שנים של עבודה מסורה ופעילות  למען תושבי ירושלים ועל חלקו האדיר במהפכת התרבות.  אני מאחל לו הצלחה רבה באתגר החדש". 

אריאלה רג'ואן, מ"מ ראש מינהל תרבות, חברה ופנאי: "העיר ירושלים נמצאת בתנופת תרבות אדירה בשנים האחרונות ואני בטוחה שיורם שהוביל עד-כה את תחום הצעירים בהצלחה גדולה, יביא תנופה של עשייה ורעננות לעולם התרבות הירושלמי - המגוון והטוב בארץ".

תמונה: באדיבות עיריית ירושלים  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה