לאיזה דוגמנית חטפו את הקמפיין מתחת לאף? איזה פריט גדול ומחמם קיבל טוויסט לשמלות ערב? ואילו משקפיים אתן חייבות לרכוש?

אני פשוט חייבת חופש! אני מרגישה את זה, זה בוער בי וזה תמיד יהיה רלוונטי. בכל עונה קרה ארצה לטוס ליעד אקזוטי ובכל עונה חמה ארצה גם לטוס ליעד אקזוטי. בקיצור נראה לי שהכיוון ליעד הבא שלי דיי ברור - ים, חם, שמש ושייק. אמרתי לאמיר שאנחנו חייבים לסגור עכשיו כדי שיהיה לי למה לצפות, זה חשוב. בכלל באופן כללי אני תמיד חושבת שצריך לחשוב על החופשה הבאה ברגע שחוזרים ממנה. אבל גם הפעם נשארתי ללא ציפייה ליעד גדול. אז החלטתי לסגור לנו בלי לעדכן יותר מדי. יעד אקזוטי לא יהיה כי פייר, לוח הזמנים שלי לא מאפשר לי לטוס ליותר משבוע אבל היי, גם פריז אקזוטית במובנים מסוימים! שיזוף לא יהיה חלק מהחופשה אבל שופינג ממש ממש יהיה! מעניין מתי אעדכן את בעלי שהוא טס בשבוע הבא. אשלח לו קישור לכתבה.

מחליפים טופ-מודל

הטופ-מודל בת ה-20 ג'יג'י חדיד כבר הספיקה להופיע כמעט בכל מקום ולהתברג ברשימת הדוגמניות המובילות ביותר בעולם. היא עשתה שערים, קמפיינים, ויקטוריה סיקרט והרבה שיתופי פעולה מתוקשרים. אחד הקמפיינים הגדולים אותו הובילה היה לא אחר מאשר הקמפיין של רשת האופנה טופשופ, תפקיד שהיה מאוייש בעבר על ידי דוגמניות על כמו קייט מוס וקארה דלווין. עם תחילת השנה החדשה הכריזה החברה על סיום שיתוף הפעולה עם חדיד ומעבר לדוגמנית אמריקאית בשם קרלי קלוס. על פי שמועות בתעשייה, הרשת לא הייתה מרוצה מעשרות שיתופי הפעולה של הדוגמנית והחליטה שהיא רוצה פנים חדשות. הרשת פרסמה כי לדעתם קלוס היא נערת טופשופ האולטימטיבית שמשלבת אופנה עם עסקים. באמת מהממת!

חזרו למפה

אחרי שנים שהן נעלמו מהמפה השכמיות חזרו בעונה הקודמת לאופנה ולארון הבגדים שלנו והעונה הן מככבות בכל רשתות האופנה. השכמיות מגיעות בגזרת מעיל, בגזרת שמלות, בפריטי עור ואפילו כפונצ'ו מסורתי עם פונפונים. שמלות השכמייה גם הספיקו לככב על השטיח האדום בטקס פרסי הזהב והוכיחו את הרלוונטיות שלהן יותר מתמיד. החל משמלת ורסצ'ה בירוק שלבשה ג'ודה פינקט סמית' ועד שמלתה הצהובה של ג'ניפר לופז אין ספק שהאפקט הדרמתי של השכמיות מוכיח את עצמו העונה מחדש וגורם לנו לרצות להיות באירוע המדובר, עם שמלת השכמיה המדוברת. לייק איט.

מראה פלוס

החורף אומנם עדיין באוויר אבל משקפי שמש תמיד יהיו רלוונטיים. ושוב עולה הדילמה האם להשקיע כסף ולקנות משקף מבית אופנה יוקרתי או להסתפק בזוג שנוכל להחליף בכל עונה. באגף הטרנדים, נראה כי המותגים מעדיפים ללכת על בטוח ולהציג גרסאות מחודשות למגמות שכבר ראינו בשנתיים האחרונות. כך נראה הקיץ שוב את עדשות המראה בגרסאות שונות ומגוונות. למשל בית האופנה דיור מציג משקפי מראה שכולן מראה כולל המסגרת והמוטות. הגוונים השנה הם בעיקר כסופים עם דגש על כמה שיותר גדול - יותר סטייל. 

שבוע חורפי וחמים כמה שיותר,

בר.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה