ברוכים הבאים למהפכה, עידן חדש באופנה שוכח את כל מה שעברנו והתאמצנו להיות ומציג חופש ביטוי אופנתי - העונה עם הכי הרבה השראה מעולמות תוכן פנימיים. מגדריות כבר ממש לא על הפרק ומשוחרר ופרוע זה כל מה שאנחנו צריכות כדי להיות חלק מה- freedom chic

טשטוש המגדריות 

עם תסרוקת בגוון אדום אש, גבות מגולחות, איפור פנים חיוור ומגפיים שטוחים - דיוויד בואי היה הגיבור הכי גדול שעולמות המוזיקה, האופנה והתרבות יכולים היו לבקש. ועכשיו כל מה שנשאר זה לנסות ללמוד ממנו דבר או שניים על טשטוש המגדריות. לבוש בין מגדרי הוא בהחלט לא תופעה חדשה, אך בשנים הקודמות הוא הוגדר כמחוץ לנורמה, רצון להשתייך לסטטוס מסויים או להיעלם בתוכו. בתחילתה של שנת 2016 ממשיך הטרנד ללא טרנדיות להשפיע: הוא שולט בכל קולקציות האביב שעתידות להגיע בחודש הקרוב לחנויות והפך למטבע לשוני מוכר. השחזור של בגדי היוניסקס, של ערבוב בין מתלחה נשית לגברית מתפקד כהצהרה אופנתית ומבטא את הרצון להתלבש ולהיות מי שבא לנו. החל בחולצה גברית בשילוב עם סקיני ג'ינס ועקב, או שמלה נשית כטוניקה גברית, עד לכובעים, משקפיים, תיקים וכל פריט אופנתי של המין השני.


גם המראה המשוחרר בבגדים, נעליים שטוחות שמחליפות את העקבים ונוכחות טבעית נטו השפיעו על המראה נטול המגדריות.

שפתיים נקיות
כבר זמן מה ששפתונים כהים הפכו להיות חלק מנחלת הכלל וליפסטיק אדום בעיקר. מאז ומתמיד מקושר הצבע האדום לתכונות כמו עצמאות וביטחון עצמי. אבל תסכימו איתי ששפתון אדום מתאים בעיקר ליציאה בערב ולא לשוטטות יומיומית ברחוב, לכן במראה הקז'ואל שלכן, שנייה לפני שאתן יוצאות מהבית כדי להדגיש את השפתיים עם אודם ניוד, או בכלל לא - כי טבעי זה הכי!
אם נשאל את רוב הגברים, סביר להניח שהם יענו לנו שהם מעדיפים את הנשים שלהן טבעיות וללא שפתון בכלל. 

ובכל זאת - אם את יוצאת בערב, תוכלי ללבוש את אותו אאוטפיט שלבשת בבוקר ג'ינס וטישרט גדולה, או מכנס מחוייט עם חולצת לוס מכופתרת עם עקב סירה ואודם אדום. השפתיים הקלאסיות האדומות הן בגימור מאט - סולידי יותר ואלגנטי.
לערב - כן. לבוקר - ממש לא. 

שיער פרוע
אם היינו רגילות לקבוע פן במספרה פעם בשבוע או לפחות לפני אירוע, הקמפיינים האחרונים בעולם בתקופה האחרונה מהללים את השיער הטבעי, המראה הנקי, המבולגן, כזה שנראה כאילו קמת איתו הרגע, ללא תכשירים ויש לו חיים משלו. כמו שהטרנד משחרר ונותן לך להרגיש טוב עם עצמך הוא גם קצת מאיים ומרתיע - בכל זאת תצטרכו ליצור את המראה הטבעי אלא אם נולדתן עם שיער גולש. שמפו יבש / מי מלח / מוס יעשו את העבודה בצורה הטובה ביותר. ואם בשיער עסקינן, רצוי שנאמץ גם גבות עבות ופרועות וכמובן נתאים את גוון הגבות לצבע השיער.

שבוע טוב ואופנתי,
בר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה