מנצחת גם על המגרש: בית"ר ניצחה את מכבי חיפה 0:3



ירושלים הופיעה למשחק לאחר ההישג מול ההתאחדות והמנהלת. שכטר כבש מול האקסית, רוקאביצה ואייבנידר השלימו

לאחר שבוע סוער, בו בית"ר ירושלים איימה לא להופיע למשחק הערב(יום ב') מול מכבי חיפה כמחאה על עונש הרדיוס שהוטל עליה, וכמחאה על ההחלטה לשחק את המשחק במושבה, הגיעו אתמול ראשי הקבוצה, ההתאחדות, ומנהלת הליגות להסכם שאיפשר את קיום ההתמודדות המסקרנת. הסיפור המעניין של המשחק היה המפגש בין איתי שכטר לקבוצתו הקודמת מכבי חיפה. מאמן בית"ר סלובודאן דראפיץ' פתח עם שכטר כחלוץ, לאחר שהאחרון מפגין יכולת טובה מאז הגעתו לירושלים. במשחק האחרון מול מכבי תל אביב שכטר כבש ובישל לאצילי בדרך לתיקו. גם הערב אצילי פתח לצד שכטר, כשרוקאביצה השלים את החלק ההתקפי. רואדה שעבר טיפול בחו"ל פתח אף הוא בהרכב במקומו של ניסו קפילוטו.

 

מהלך המשחק: המחצית הראשונה הייתה משוחקת יותר בחלק המגרש של בית"ר. חיפה לא הפסיקה לתקוף, ואיימה על השער פעמים רבות. הירוקים הגיעו אף למצבים קורצים שהיו חייבים להסתיים ברשת הירושלמית. אך השער הראשון הגיע דווקא מרגלי הצהובים, או יותר נכון, מראשו של איתי שכטר. החלוץ עלה לקרן ונגח לשער של חיפה את השער הראשון במשחק בדקה ה-32. 1:0 לבית"ר במחצית. בית"ר כבר עלתה למחצית השנייה במומנטום החיובי שבו סיימה את הראשונה. בדקה ה-51 היה זה שכטר שהתחיל התקפה מצד ימין כשמסר רוחב לפריירה. הקשר מסר כדור עומק לרוקאביצה שכבש את השני של בית"ר. בדקה ה-83, אייבינדר הוסיף את השלישי עם בעיטה מחוץ לרחבה. בהמשך ירושלים המשיכה לשלוט במשחק עד הסיום, ולא נתנה לחיפה להתקרב יותר מדי לשערה. 3:0 לבית"ר בסיום.

 

במחזור הבא תשחק בית"ר מול הפועל עכו בחוץ.

 

במשחק אחר שנערך הערב בליגה הלאומית, אירחה הפועל קטמון את מכבי יבנה באצטדיון טדי, וסיימה עמה בתוצאה 1:1. גולן חרמון כבש ראשון בדקה ה-17, אך גיא חדידה השווה בדקה ה-30. קטמון נשארה בעשרה שחקנים בדקה ה-64 כשמיקו ממן הורחק. במחזור הבא הפועל אשקלון תארח את הפועל קטמון.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן סינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה