בדקה ה-90: נצרת עילית ניצחה 1:2 את הפועל ירושלים



שער מרשים של אסף לוי לא הספיק לאלי מחפוד וחניכיו להשיג שלוש נקודות יקרות, לאחר שהפסידו בדקה ה-90. ליגה ג׳ מרכז: בית״ר נורדיה ממשיכה בדהירה לליגה ב׳

הפועל ירושלים אירחה היום(שישי) את הפועל נצרת עילית במסגרת המחזור ה-25 של הליגה הלאומית. האדומים קיוו להשיג רצף מסויים של ניצחונות לאחר שבשבוע שעבר ניצחו את הרצליה 0:1, אך הפסידו 2:1 באצטדיון טדי.
 
בזמן שבכל משחקי המחזור האחרים ששוחקו במקביל למשחק של הפועל נכבשו שערים בשלבים מוקדמים של המחצית הראשונה, בטדי לא נפלו שערים, והקבוצות ירדו למחצית בתיקו 0:0. במחצית השנייה זה כבר היה סיפור אחר. הפועל זכתה בכדור חופשי ממרחק של בערך 35 מטרים מהשער של האורחת. אסף לוי ניגש לבעוט ושלי טיל אדיר שלא השעיר לשוער נצרת עילית שום סיכוי. 1:0 להפועל בדקה ה-47. בדקה ה-68 ירדן כהן השווה את התוצאה כשכבש לזכות נצרת עילית לאחר בעיטת קרן. בדקה ה-90, רועי עטר(בנו של ראובן עטר) הפך את התוצאה לאחר בעיטה מהאוויר. 2:1 לנצרת עילית בסיום דרמה גדולה בטדי. התוצאה הזאת בעצם קירבה את האורחת להפועל ירושלים בטבלה. הפועל שממוקמת במקום ה-14 עם 23 נקודות, מובילה רק בשתי נקודות על נצרת עילית שנמצאת מקום אחד מתחתיה. במחזור הבא תנסה הפעל ירושלים לנצח את מכבי אחי נצרת בחוץ.

 
בליגה ג' מרכז עסקים כרגיל. בית״ר נורדיה ניצחה 0:3 את מכבי קריית עקרון כשהשער הראשון נכבש כבר בדקה ה-5 ע״י רן דדיה. בדקה ה-60 ציון זקן כבש את השני אחרי בישול של דדיה, ובדקה ה-89 דדיה כבר השלים צמד ומשחק נהדר שלו בדרך ל-3:0 קליל של נורדיה. הצהובים ממשיכים את המסע לליגה ב׳ כשהם מובילים את הטבלה בבטחה.
 
תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן סינדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה