בית"ר בליגה משלה - 3:1 חלק על הפועל עכו



בית״ר אמנם לא מאיימת על המקומות הראשון והשני, אך יכולה גם להרגיש בטוחה במקום השלישי לאחר הניצחון על עכו. לידור כהן, רוקאביצה, ודובב גבאי כבשו

לאחר ניצחון גדול על מכבי חיפה בשבוע שעבר, יצאה הערב(ראשון) בית״ר ירושלים למשחק חוץ מול הפועל עכו. הצהובים נמצאים בתקופה טובה, וידוע כי מול הקבוצות הגדולות העונה היא מופיעה למשחקים, אך מאבדת נקודות מול הקבוצות מתחתית הטבלה. הערב ירושלים הצליחה לא לאבד נקודות, למרות שגם עכו הגיעה לאחר ניצחון במחזור הקודם. מבחינת ההרכב הפותח נרשם שינוי אצל הצהובים כשאיתי שכטר לא נכלל בסגל בגלל צהובים. את מקומו בהרכב תפס לידור כהן.

 

מהלך המשחק: מזג האוויר הסוער השפיע במעט על מהלך המשחק, כשבדקה ה-8 לידור כהן הגיע למצב בעיטה מצד שמאל, שלח כדור לא חזק במיוחד שפגע במושיקו מישאלוף וקפץ מעל שוער עכו שלא הצליח להדוף את הכדור החלק בדרכו לשער. 1:0 לבית״ר. המשחק המשיך להיות מאוד מהיר בגלל משטח הדשא הרטוב, אך לא נרשמו הרבה מצבים, למרות שבית״ר שלטה לאורך רוב המחצית. דקה מפתיחת המחצית השנייה ירושלים כבר הכפילה את היתרון אחרי שעומר אצילי הגביה נהדר לראשו של רוקאביצה שמשם המשיך לרשת של עכו. 2:0 בדקה ה-46. בדקה ה-53 יובאנוביץ׳ ניצל ערבוביה ברחבה לאחר כדור קרן כדי לשלוח טיל לשער של קליימן. 2:1 לבית״ר. המחצית המשיכה עם מצבים מסוכנים משני הצדדים, כשהבולט שבהם היה המצב של פריירה ממטרים בודדים שבעט לרגלו של עמוס, והחמיץ הזדמנות אדירה לכבוש את השלישי של בית״ר. בסופו של דבר השער הזה הגיע בדקה ה-94 מרגליו של דובב גבאי שניצל הגנה דלה של עכו. 3:1 לבית״ר בסיום.

 

במחזור הבא תארח בית״ר את מכבי פ״ת באצטדיון טדי.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן סינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה