משנכנס אדר מרבין באיפור – איפור ליצן לפורים



מחפשת תחפושת לפורים? הכנתי לך את כל השלבים עם כל ההסברים לאיפור ליצנית לפורים.
כך תוכלי לאפר את עצמך לפורים הקרב ובא!

לחות ופריימר – מרחי קרם לחות על הפנים והצוואר ותני ללחות להיספג בעור, כשהלחות נספגה בעור הניחי פריימר על הפנים ותני גם לו מספר דקות כדי להיספג, הפריימר יתן לעור מראה חלק ואחיד וישמור על האיפור.

מייק אפ – הניחי מייק אפ בעזרת מברשת מייק אפ  או ספוגית רטובה בטפיחות על כל הפנים והמשיכי קצת לכיוון הצוואר כדי שלא יהיה מראה מסכתי והגוון ישתלב עם גוון הצוואר והמחשוף.

הצללות – מרחי מייק אפ כהה בקו השיער, בצידי האף, קו הלסת והסנטר, ומתחת לעצמות הלחיים וטשטשי בעזרת מברשת או ספוגית.

הארות – מרחי מייק אפ בהיר מגוון עורך מתחת לעיניים בצורת משולש הפוך, על גשר האף, מרכז המצח, סנטר, עצם הגבה, עצם הלחי ומתחת להצללה שבעצמות הלחיים. קחי ספוגית הרטיבי אותה במים ותתחילי לטשטש את כל המייק אפים עד שיהיה לך מראה אחיד, התחילי מהמייק אפ הבהיר ואז תעברי לכהה עם צד אחר של הספוגית.

פודרה – תפדרי את כל הפנים עם פודרה שקופה.

סומק – הניחי סומק בגוון חום טבעי שייתן תחושה של צל מתחת לעצמות הלחיים, בצידי האף, קצה האף וקצת על המצח. הוסיפי בתפוחי הלחיים סומק בגוון ורדרד שיחמם את הפנים.

שימר – הניחי שימר על גשר האף ועצמות הלחיים כדי לדגיש את האזורים האלה.

צללית – על כל שטח העפעף הניחי צללית צהובה וטשטשי אותה כלפי מעלה. לתיחום תחתון בעין אחת הניחי צללית שחורה וטשטשי אותה לפי מטה, בעין השנייה הניחי צללית כחולה וטשטשי גם אותה כלפי מטה.

עיפרון עיניים – בקו המים התחתון והעליון הניחי עיפרון שחור כדי לתת לעין מראה אפל יותר וסגור יותר.

גבות – סרקי את הגבות עם מברשת גבות וסדרי אותן, קחי מברשת גבות וצללית גבות שמתאימה לגוון שלך וצבעי את הגבות, התחילי ממרכז הגבה (מהחלק הכי גבוהה) לסוף הגבה והמשיכי לתחילת הגבה עם השאריות שנשארו על המברשת כדי לא ליצור מראה משורטט מידי ולתת לגבה מראה טבעי יותר.

מסקרה – הניחי הרבה מסקרה על כל הריסים העליונות והתחתונות כדי לתת מראה מאוד דרמטי לעיניים.

ציור פנים – עם צבע פנים אדום ציירי עיגול במרכז האף, קחי צבע שחור ולבן סמני לך את מרכז העין והתחילי לקשקש איקסים עם מברשת דקה (של אייליינר) ולכל האורך כמו בתמונה.

קחי צבע כחול וציירי איתו את הצורה שבתמונה כשרוב הצבע ברוכז בחלק התחתון ולמעלה הוא מטושטש הולך ונעלם.

קחי מברשת וטבלי אותה בקצת מים עם צבע פנים ותשפריצי ממנה את כל הצבע על הפנים (השתמשי בצבע כחול, צהוב ושחור) כמובן שאת יכולה לשנות את כל הצבעים ולהשתמש בצבעים אחרים.

שפתיים – מרחי אודם אדום עמיד (רצוי גלוס נוזלי עמיד) ומשכי אותו בצידי הפה עם מברשת כדי ליצור את המראה שבתמונה.

 

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה