דו קיום ביס פלאנט ירושלים



תערוכת צילומים "יורדים מהפסים" של האמנים הירושלמים שרון גבאי ועזרא לנדאו מציגה את רובדי העיר בעיניים חרדיות וחילוניות

גלריית האומנות של מרכז שרובר לתרבות ויס פלאנט ירושלים תארח החל משבוע הבא את תערוכת הצילומים "יורדים מהפסים"של הצלם החילוני שרון גבאי והצלם החרדי עזרא לנדאושזוהי תערוכתם המשותפת הראשונה בה הם יציגו במשולב את המארג המורכב של ירושלים בעיניים חרדיות וחילוניות, כל זאת דרךצילומים של רחובותיה של העיר, שווקיה ואנשיה. דרך הצילומים נשקפת המורכבות המרתקת והמרגשת של העיר ואנשיה.

התערוכה תהיה פתוחה לקהל הרחב מידי יום והכניסה חופשית וללא תשלום.

מבקרי התערוכה יוכלו גם לרכוש צילומים נבחרים והכספים שיאספו ישמשו לקרן לרווחתם של עניי העיר למטרת "קמחא דפסחא". התערוכה הופקה במימון קרן שרובר לתרבות ואומנות וקולנוע יס פלאנט ירושלים.

שרון גבאי, יליד ירושלים, דור 15 בעיר, ירושלמי שגדל בסימטאותיה של שכונת נחלאות הוותיקה, שעבודותיו וספריו נמכרים בהצלחה רבה וכן מציג בתערוכות רבות בארץ ובעולם. לאחרונה הציג את תערוכתו “ירושלים שלנו” ברובע היהודי, תערוכה שזכתה להצלחה ולשבחים רבים.

עזרא לנדאו, ירושלמי, חרדי יליד צרפת מתעד מעל 25 שנה ניצוצות ירושלמיות, מגיש ביצירותיו רגעים נדירים וסיטואציות מרתקות בהווי הבלתי שגרתי של ירושלים. עזרא התפרסם בארץ ובעולם בשל עבודותיו עוצרות הנשימה ובפרט בתערוכת "עולמות 2014".

תמונה: באדיבות יח"צ

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה