קטמון עם ניצחון ראשון העונה: 0:2 נגד מכבי שעריים



קטמון השיגה ניצחון ראשון העונה בארץ משערים של מיקו ממן ואיציק כהן. מחזור הפתיחה בליגה ב׳ דרום: ניצחון לנורדיה על מכבי ב״ש

המחזור החמישי זימן היום(שישי) משחק שהפועל קטמון באה חדורה לנצח, לא משנה מי יעמוד מולה. מכבי שעריים היא זאת שאירחה את המשחק,  והיא גם קבוצה קבוצה מתוך רבות שקטמון לא הצליחה לנצח העונה בארץ. האדומים ניצחו למעשה רק משחק אחד במחנה האימון שלהם בחו״ל. אבירם ברוכיאן נעדר מהסגל כמובן בגלל סיבותיו שלו, שי חדד נכנס למחלוקת לא נעימה עם פרדי דוד, ומשהו בקבוצה לא דופק, במיוחד לא בהגנה, כשהאדומים חוטפים בצרורות. עד המשחק הערב קטמון השיגה 3 נקודות בארבעה מחזורים, וספגה עשרה שערים.

היום פרדי דוד ניסה להוציא את הקבוצה מהמצב הרע., וכבר בדקה ה-19 הוא ראה את מיקו ממן כובש את השער הראשון. דקה בתוך תוספת הזמן עודד גביש החטיא פנדל שיכול היה להשוות את התוצאה. בדקה ה-70 איציק כהן כבש, והרגיע מאוד את פרדי דוד שפחד לאבד גם את המשחק הזה. 2:0 לקטמון בסיום.

 

מוקדם יותר היום, בית״ר נורדיה אירחה את מכבי ב״ש למשחק הראשון העונה בליגה ב׳ דרום. הצהובים חיזקו את הסגל במטרה אחת ברורה: להעפיל עוד העונה לליגה א׳. שחקנים כמו ניר מנצור ומתן בראשי שהתחילו בבית״ר, חזרו ללבוש צהוב, הפעם של נורדיה, והם בין השמות הגדולים שהגיעו לקבוצת האוהדים. 

כבר בדקה ה-12 ליאור עדיקא העלה את בית״ר ליתרון, שנשמר עד להפסקה, בה עשתה הקבוצה כבוד לאבי כהן הירושלמי. בדקה ה-66 ליאור עדיקא השלים צמד והקפיץ את הקהל בטדי. חלפו 4 דקות בלבד ודניאל דרעי כבש את השלישי. בדקה ה-80 ב״ש כבשה שער שכבר לא עזר לקבוצה בהמשך. 3:1 לנורדיה בסיום.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה