פתחה ברגל ימין: הפועל ירושלים ניצחה את בני הרצליה 61:81



האדומים ניצחו במחזור הראשון של ליגת ווינר העונה את בני הרצליה. בר טימור בלט מעל כולם עם 19 נקודות, אמארה התקשה בהתקפה וקלע רק 3

הפועל "בנק יהב" ירושלים פתחה הערב (מוצ"ש) את משחקיה בליגת ווינר סל כשאירחה את בני הרצליה באצטדיון הפיס ארנה. האדומים באו במומנטום נהדר אחרי ניצחון על מכבי תל אביב בגמר גביע ווינר, וניצחון על מגדל העמק בשלבים המוקדמים של גביע המדינה. הערב סימונה פיאנג'יאני נתן לשון ג'ונס מנוחה, כשאמארה סטודמאייר שנח במשחק מול מגדל העמק נכלל בסגל. בחמישייה האדומה פתחו ג'רלס, טימור, קינסי, אליהו וסטודמאייר.

מהלך המשחק: הפועל פתחה מעט מהוסס את המשחק כשאליהו היה המוציא לפועל העיקרי בשורות האדומים. בני הרצליה לא הרגישה נחותה וקלעה סלים ראשונים חשובים. אחרי חמש דקות 11:9 לירושלים. גם קינסי וטימור נכנסו לעניינים, ודאגו יחד ים המחליפים להגדיל את היתרון עד סוף הרבע, 27:19 להפועל. בפתיחת הרבע השני הרצליה הצליחה לצמק מעט את הפער, אך בר טימור שהיה נהדר הערב ויותם הלפרין דאגו לשמור על הקצב של האדומים שלאחר חמש דקות בתוך הרבע הוליכו 28:37. בשלב הזה סטודמאייר נכנס לאחר שהוחלף באמצע הרבע הראשון כשבשורת הנקודות שלו יש נקודה אחת. ניתן היה לראות כי בני הרצליה שומרים עליו עם שני שחקנים ומקשים עליו מאוד להיכנס לקצב המשחק. להפסקה ירושלים ירדה ביתרון 31:45. במחצית השנייה הפועל המשיכה להכתיב את הקצב, אך עדיין אפשר היה לראות שסטודמאייר קצת הולך לאיבוד בהתקפות האדומים ולא מרבה לקבל כדורים. מבחינה הגנתית אמארה סידר כמה חסימות חשובות שהוציאו את הפועל ירושלים להתקפות מהירות שהסתיימו עם סלים. אחרי חמש דקות בתוך הרבע השלישי הפועל הובילה 42:60. בני הרצליה הצליחה מעט לעצור את המומנטום האדום וצימקה את הפער עד סוף הרבע. 64:47 לירושלים לפני הרבע האחרון. הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד כשהאדומים שמרו על היתרון הגדול שלהם. בסיום 81:61 להפועל.

 

בלטו בירושלים: טימור 19 נק', פיטרסון והלפרין 14 כ"א, אליהו ודייסון 12 כ"א.

 

במחזור הבא תצא ירושלים למשחק בקריית גת.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה