0:0 חלש בין בית"ר למ.ס. אשדוד



הצהובים חזרו מהפגרה ולא הרשימו מול נועלת הטבלה. זריהן הגיע לכמה מצבים מסוכנים, שער של סירושטיין נפסל אחרי נבדל. הקהל קרא לרן בן שמעון להתפטר במהלך המחצית השנייה. המאמן: "זה חלק מהחיים שלנו כמאמנים. יש לנו קבוצה טובה ואנחנו נהיה בצמרת השנה"

אחרי פגרה ארוכה שכללה את משחקי הנבחרת, גם ליגת העל חזרה לפעילות הערב(מוצ"ש), כשבאצטדיון הי"א בית"ר ירושלים שיחקה מול מ.ס. אשדוד. הצהובים ניצחו לפני הפגרה את הפועל כפר סבא 0:1 משער של רואדה, והם קיוו להמשיך במומנטום חיובי וליצור רצף של כמה ניצחונות, על מנת להידבק יותר לצמרת הטבלה, לשם מכוונים השנה במועדון. אלא שהמציאות קצת שונה מהכוונות, והקבוצות נפרדו בתיקו 0:0 אחרי משחק חלש. ירושלים פתחה עם קליימן בשער, רואדה ודן מורי במרכז ההגנה, כשטל בנש ומרסל הייסטר באגפים. במרכז הקישור קלטינס פתח לצידם של איינבינדר ופריירה, ובהתקפה שיתפו פעולה אריק סאבו, עידן ורד ואיתי שכטר.

 

מהלך המשחק: במחצית הראשונה המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, כשדווקא אשדוד סיכנה את השער של קליימן כמה פעמים בדקות הראשונות. בית"ר השתדלה להחזיק בכדור כמה שיותר והגיע לכמה מצבים משלה, כשפריירה בעט כדור שנעצר ע"י ג'רפי והייסטר סיפק בעיטה משלו שפספסה את המסגרת. שתי דקות לסיום המחצית טעות של דן מורי כמעט הובילה לשער של המארחת. הבלם איבד את הכדור במרכז המגרש, קליימן יצא כמעט עד החצי כדי לנסות למנוע את השער של אשדוד, אך לבסוף זה היה מרסל הייסטר שחטף את הכדור מההתקפה של הדרומיים. 0:0 במחצית. בדקה ה-47 זריהן הגיע להזדמנויות מצויינת וכמעט העלה את אשדוד ליתרון, אך הוא בעט לרשת החיצונית של קליימן שנשם לרווחה. בדקה ה-50 סיורשטיין נגח פנימה אחרי הרמה מכדור חופשי, אך השער נפסל בטענה לנבדל. בדקה ה-58 היה זה תורו של רואדה לטעות כשאיבד כדור ליד הרחבה. זריהן השתלט ופספס רק במעט את המסגרת. לאחר שרן בן שמעון החליף את עיגן ורד ביוהאן אודל, הקהל הירושלמי לא נשאר אדיש וקרא למאמן להתפטר.בדקה ה-68 אריק סאבו קיבל כדור גובה נהדר מאודל ונגח למסגרת, אך ג'רפי הדף נהדר ומנע שער יתרון לאורחים. בדקה ה-84 קלטינס בעט טיל לכיוון השער וכמעט סיפק לצופים גול יפייפה, אך הכדור שלו לא מצא את המסגרת. 0:0 בסיום.

 
רן בן שמעון התייחס למשחק בסיום: "שיחקנו לא טוב. הדבר היחיד שקצת מתקבל על הדעת הוא שאנחנו כמו כולם חזרנו מפגרה, אז לא היינו חדים. היו מעט מאוד החלטות טובות בחלק הקדמי. ההגנה שלנו עשתה טעיות קשות, וזה חלק מהחיים של קבוצה שמניעה את הכדור." לגבי הקריאות "תתפטר" של הקהל לכיוון המאמן אמר: "זה חלק מהחיים שלנו. יש לנו קבוצה טובה מאוד השנה, ואנחנו נהיה בצמרת."
 
גם הקפטן דן איינבינדר הגיב לאחר המשחק: "חזרנו מפגרה ולא היינו טובים. אנחנו רק במחזור שביעי. צריכים להישאר עם רגליים על הקרקע, ללמוד מהטעויות, ולעבוד קשה."
 
במחזור הבא בית"ר תארח את בני יהודה באצטדיון טדי.
 
תמונה באדיבות Flash 90. צלם:יונתן זינדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה