הפסד נוסף להפועל קטמון: 1:0 להפועל נצרת עילית



ג'ורג' אמסיס כבש את השער היחיד במשחק, גרף שלוש נקודות עבור נצרת עילית, ושלח את הפועל קטמון למקום ה-14. במחזור הבא: דרבי ירושלמי קטמון להפועל ירושלים

הפועל קטמון חזרה גם היא מהפגרה כשיצאה הערב(שני) למשחק חוץ באצטדיון גרין מול נצרת עילית, במסגרת המחזור השביעי של הליגה הלאומית. במחזור הקודם חניכיו של פרדי דוד הפסידו 1:0 להפועל ר"ג, הפסד שמצטרף לפתיחת עונה לא מרשימה של קבוצת האוהדים בלשון המעטה. לאחר המשחק הערב, הקבוצה השיגה רק 6 נקודות, עם מאזן של 12 שערי חובה אל מול 9 שערי זכות. הקבוצה ממוקמת במקום ה-14, בעוד הפועל ירושלים, שסובלת מבעיות לא קטנות משלה, נמצאת במקום השישי, והשתיים יפגשו כבר בעוד שבוע לדרבי מסקרן באצטדיון טדי.
את תוצאת המשחק הערב הכריע ג'ורג' אמסיס בדקה ה-42, שכבש את השער היחיד במשחק וגרף שלוש נקודות עבור נצרת עילית שממוקמת כרגע רק מקום אחד מתחת לקטמון, לה יחס שערים עדיף.

ביום שלישי עוד שבוע ייערך הדרבי המסקרן בין שתי האדומות הירושלמיות. זאת על רקע ניסיון רכישת הפועל ירושלים על ידי יוסי ליפקין, איש עסקים שמסייע רבות להפועל קטמון. יהיה מעניין לראות את ההתמודדות הזאת גם על רקע המו"מ בין ליפקין לסאסי, וגם לנוכח המצב בטבלה, מצב שבו דווקא הפועל קטמון מדשדשת כשמנגד הפועל ירושלים מתברגת בצמרת-מרכז טבלה. אין זה מעיד יותר מדי על עתיד העונה, שכן הליגה הלאומית הראתה לנו בכל השנים האחרונות שהיא ליגה צמודה ומעניינת, אך מהמצב הנוכחי, קשה להתעלם.
תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה