יכולים לנשום: בן שמעון ובית"ר ניצחו את רעננה 0:1



אחרי מחצית מאופסת, המאמן ראה בדקה ה-69 את רואדה דוחק מקרוב את שער הניצחון של הצהובים. למרות הניצחון, הקהל קרא לבן שמעון להתפטר. המאמן: "הקהל חי את הרגע. אני מאמין שנהיה בחלק העליון בהמשך העונה". במחזור הבא: הפועל ת"א בטדי

אחרי שתי תוצאות תיקו מאכזבות, אירחה הערב(מוצ"ש) בית"ר ירושלים את הפועל רעננה באצטדיון טדי למשחק במסגרת המחזור התשיעי של ליגת העל. בעקבות התוצאות האחרונות(תיקו 0:0 מול אשדוד, ותיקו 2:2 מול בני יהודה) האוהדים החליטו להביע את עצמם ופוצצו אתמול את האימון המסכם של הקבוצה. רן בן שמעון החליט לבצע מספר שינויים דרסטיים גם ברמת הסגל וגם ברמת ההרכב. שמעון אבוחצירה, שכבש שלושה שערים העונה, לא נכלל בסגל באופן מפתיע. עידן ורד, מלך השערים של הקבוצה פתח על הספסל, אך בשונה מאבוחצירה, הקשר סובל מפציעה קלה והמאמן לא רצה לסכן אותו כבר בפתיחה. בהרכב הקבוצה רן בן שמעון החליט לפתוח לראשונה עם השחקן הצעיר יעקב בריהון בשלישייה ההתקפית לצד אודל ואיתי שכטר. בקישור סאבו ופריירה שנמצאים בתקופה פחות טובה פתחו לצד הקפטן דן איינבינדר. בהגנה פתחו קלטינס, רואדה, ראלי והייסטר, כשבוריס קליימן בין הקורות.

 

מהלך המשחק: 2 דקות מהפתיחה, איתי שכטר קיבל כדור בתוך הרחבה, והבה גלש לכיוון רגליו, והחלוץ ניצל את זה על מנת לצלול ולזכות בכדור עונשין מהנקודה הלבנה. יוהאן אודל ניגש לבעוט ושוערה של רעננה ינקו הדף לקרן. בדקה ה-15 עוז ראלי הגביה לרחבה, ודן איינבינדר שהגיח מאוחר נגח מעלה השער. בדקה ה-29 הירושלמים הגיעו למצב נהדר כשאודל הגביה לבריהון שנגח למרכז הרחבה, אך השחקנים הצהובים לא הצליחו לכבוש מקרוב. שתי דקות מאוחר יותר בריהון שוב ניסה לבשל כשהעביר כדור רוחב לסאבו, אך הקשר בעט לא טוב לידיים של ינקו. אחרי שתי דקות נוספות גם שכטר יכל לכבוש כשעבר בסיבוב את המגן שלו, ורץ עד השער, אך החלוץ שעקף גם את ינקו איבד את הכדור. בדקה ה-40 שריקות בוז רמות נשמעו בטדי, אחרי שרעננה כמעט כבשה שער בהתקפה מתפרצת. חוגי מסר כדור רוחב לשכר שבעט מעל השער. 0:0 במחצית. ל-45 הדקות הבאות נכנס עידן ורד שהחליף את פריירה החלש. בדקה ה-54 אודל הגיע למצב מצויין אך ינקו הדף נהדר לקרן. בדקה ה-69 סוף סוף הגיע השער. לידור כהן העביר כדור רוחב מצד שמאל, ינקו הדף לא דוף, ורואדה דחק עם הראש מקרוב. 1:0 לבית"ר. עשר דקות מאוחר יותר שכטר יכל להכפיל את התוצאה, אך ינקו עצר את הבעיטה של החלוץ. בית"ר מנצחת 0:1 בסיום, ולבן שמעון יש שבועיים עד המשחק הבא(פגרת נבחרת). למרות הניצחון, הקהל הצהוב קרא למאמן להתפטר.

 
רן בן שמעון התייחס למשחק בסיום: "יש לי חבר'ה מאוד רציניים. שחקנים טובים. נקווה שנחבר תוצאות טובות. היו לנו כמה דקות שהיינו פחות טובים, אבל בסך הכל משחק נהדר שלנו. הקהל דוחף את הקבוצה, וכשיש תוצאות לא טובות, הכתובת היא המאמן וזה בסדר גמור. קהל חי את הרגע. אני מאמין שנהיה בחלק העליון בשלב מאוחר יותר העונה, כי יש לנו קבוצה טובה מאוד." על הרעשים מסביב והדיבורים על כך שאולי זה יהיה משחקו האחרון בבית"ר אמר המאמן: " כל התקופה שאני כאן אני מלמד את השחקנים להפריד רעשים. ואם הרעשים הם סביבי אני צריך להוות דוגמא. לכן זה לא הפריע לי."
 
גם שכטר דיבר על המשחק בסיום: "בית"ר זה מקום מאוד מחייב. יש ציפייה כל הזמן להצליח. ניצחנו משחק מאוד חשוב, היו לנו בעיות בסיומת, אבל אנחנו לא חזירים, לקחנו שלוש נקודות וזה טוב. יש תקופות שהכל הולך יותר קשה. אני מקווה שהשער שרואדה הכניס יוציא אותנו לדרך חדשה. יש לנו משחק חשוב מאוד במחזור הבא."
 

במחזור הבא בית"ר תארח בטדי את הפועל ת"א.

 
תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יותן זינדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה