קטמון והרצליה נפרדו בתיקו, הפועל ירושלים הפסידה לפ״ת



קבוצת האוהדים לא מצליחה לנצח, והיא עמוק בתחתית אחרי 1:1 מול הרצליה. הפועל ירושלים הפסידה להפועל פ״ת 2:0. גביע המדינה סיבוב ו׳: נורדיה הודחה

בליגת העל אמנם נמצאים בפגרת נבחרת, אך הליגה הלאומית משוחקת השבוע כרגיל, ושתי הקבוצות האדומות של העיר שיחקו היום(שישי) במקביל כשהפועל ירושלים יצאה למשחק חוץ מול הפועל פ״ת, והפועל קטמון אירחה את מכבי הרצליה.

נתחיל עם הפועל קטמון שנמצאת בתקופה קשה מאוד כששןפ דבר לא מתפקד בקבוצה של פרדי דוד. ההפסד בנשר במחזור הקודם היה אמור להיות קריאת השכמה למועדון והצוות המקצועי, אך גם היום דברים לא הלכו חלק. האדומים אמנם עלו ליתרון משער של מיקו ממן בדקה ה-6, אך 8 דקות לאחר מכן הם ספגו שער שיוויון ממרקוס וינצ׳יוס והקבוצות ירדו להפסקה בתיקו 1:1. במחצית השנייה שתי הקבוצות לא הצליחו לשמור על השער, והן חילקו ביניהן את הנקודות. קטמון עדיין במקום ה-14, עם 8 נקודות במאזנה.

הפועל ירושלים עדיין מתאוששת מרעידת האדמה שספכה לפני כשבוע וחצי כשיוסי מזרחי עזב אץ הקבוצה. אמנם ישראל עיני ואופיר עזו עומדים בראש הצוות המקצועי של הקבוצה, אך לפי דיווחים שונים בין השניים קיימת מתיחות מסויימת שעלולה לפגוע בקבוצה בהמשך. כפי שזה נראה ישראל עיני לא ימשיך להיות המאמן הראשי, שכן במועדון מחפשים מאמן אחר, כשבין השמות המועמדים נמצא חיים שבו. בשבוע שעבר האדומים סיימו בתיקו מול ראשל״צ, והיום הם יצאו למשחק מול הפועל פ״ת בלוד. פ״ת עלתה ראשונה ליתרון בדקה ה-41 מפנדל של מור שקד. פ״ת לא עצרה כאן, כששוב שקד היה זה שכבש, הפעם בנגיחה בדקה ה-67. הפועל ירושלים הפסידה וירדה למקום השמיני כשבמאזנה 12 נקודות.

 

מוקדם יותר היום שיחקה בית״ר נורדיה מול הפועל כפר שלם במסגרת סיבוב ו׳ של גביע המדינה בכדורגל. הצהובים הפסידו 2:0 משערים של קרלוס צ׳קאנה בדקה ה-12 ואבי חי בדקה ה-42, והודחו מגביע המדינה. כמו כן, הצהובים חגגו את יום האוחנה(11 בנובמבר).

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה