תוכנית משותפת להנדסאים



מכללת אורט להנדסאים ירושלים, בשיתוף עם האוניברסיטה הפתוחה בירושלים השיקו תוכנית לימודים משותפת המציעה לבוגרי המכללה השלמת לימודים לתואר B.A באומניות

תוכנית הלימודים לתואר B.A לאומנויות הינה תוכנית רב תחומית המשלבת קורסים מתחומי האמנות, הקולנוע , התיאטרון ,הספרות והתרבות.

הלימודים בתוכנית מיועדים לבוגרי מכללת אורט להנדסאים ירושלים במסלולים :אדריכלות ועיצוב פנים, עיצוב מדיה ואדריכלות נוף הנלמדים בבית הספר לעיצוב של המכללה. אותם בוגרים, יוכלו עם סיום לימודיהם במכללה לחבור לתוכנית ולהשלים לתואר ראשון באומניות. יצוין, כי גם הסטודנטים הלומדים במגמות הללו יוכלו בשנה האחרונה ללימודיהם להתחיל במקביל את לימודים לתואר ראשון באוניברסיטה הפתוחה ובכך לסיים את הלימודים בתקופה קצרה יחסית עם שני תארי התמחות: תואר ראשון B.A, ותעודת הנדסאי בעיצוב.

במסגרת שיתוף הפעולה, הכירה הוועדה להכרה בלימודים קודמים של האוניברסיטה הפתוחה בקורסים שנלמדו במכללת אורט ירושלים במסלולי ההנדסאים בהיקף של 24-30 נקודות זכות מתוך 108 נקודות הזכות הדרושות לקבלת תואר B.A באומנויות.  

תוכנית הלימודים להשלמת תואר B.A לאומנויות צפויה להתחיל בסמסטר אביב הקרוב, בחודש מרץ 2017. הלימודים יתקיימו בקמפוס האוניברסיטה הפתוחה בירושלים בגן הטכנולוגי מלחה ויתפרסו על פני 8 סמסטרים (כ-3 שנים)  .

מכללת אורט להנדסאים ירושלים רשמה בשנים האחרונות זינוק אדיר ופתחה את שנת הלימודים האקדמית תשע"ז בתנופה אקדמית מרשימה. כ-1,000 סטודנטים לומדים השנה במכללת אורט ירושלים כאשר בין המסלולים הבולטים ניתן למצוא: הנדסה האזרחית, הנדסת חשמל, אדריכלות ועיצוב פנים שהפכו בשנים האחרונות למחלקות המבוקשות והפופולאריות ביותר במכללה .גידול משמעותי נרשם גם במחלקות התוכנה והמכטרוניקה. העלייה המשמעותית ביותר נרשמה בקרב המקצועות הטכנולוגיים שהינם המקצועות הנדרשים ביותר בשוק.

הדס ישראלי, מנהלת מכללת אורט ירושלים :"אנו שמחים ומברכים על שיתוף הפעולה הפורה עם האוניברסיטה הפתוחה בירושלים. מכללת אורט להנדסאים ירושלים מעניקה לסטודנטים ולבוגרים של המכללה  אופק אקדמי רחב וכלים מעשיים לעתיד. אנו מאמינים מאוד ביכולת של הסטודנטים שלנו להגיע הכי רחוק שאפשר מבחינה מקצועית ואקדמית ושיתוף פעולה מסוג זה מהווה נדבך חשוב נוסף שיעזור להם להצליח גם בהמשך הדרך". 

 תמונה: באדיבות יח"צ 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה