נעצר חשוד בתקיפת חייל בעת שניסה להימלט מהארץ



תושב בית שמש, החשוד בתקיפת חייל צה"ל, נעצר בנתב"ג בעת שניסה להימלט מהארץ. כזכור בתחילת השבוע נעצרו 3 חשודים גם הם חשודים בתקיפת חייל ושוטר בשני אירועים שונים במהלך השבועיים האחרונים, זהו חשוד נוסף, היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו

במסגרת מבצע מעצרים בבית שמש שבוצע בתחילת השבוע  נעצרו 3 תושבי בית שמש, החשודים בתקיפת חייל צה"ל ושוטר בשני אירועים שונים שארעו בעיר בית שמש במהלך השבועיים האחרונים. 

המשטרה פעלה כל העת לאיתור חשוד נוסף בתקיפת חייל צה"ל, היום (ד') הושלם המעצר כאשר הצליחה לאתרו ולעצרו במהלך הלילה בשדה התעופה בזמן שניסה להימלט מהארץ.

מדובר בחקירה מורכבת ומאומצת שנוהלה במשטרה ע"י צוות חקירה מיוחד (צח"מ) שהוקם וזאת לאור חומרת המעשים המיוחסים לחשודים. פעולות החקירה של הצח"מ הובילו כאמור לאיתור זהות תוקפי לובשי המדים ומעצרם. החשוד שנעצר הובא לחקירה בתחנת בית שמש, ובשעה 10:30 יובא בפני בית משפט השלום בירושלים שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

"ידה הארוכה של המשטרה תגיע לכל פורע חוק באשר הוא שינסה להימלט מהדין", כך אמרו הבוקר במשטרה עם מעצרו של החשוד בנתב"ג. "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה את תופעת ההסתה ותקיפת חיילים חובשי כיפה על רקע שירותם בצה"ל ותקיפת שוטרים, ומשקיעה מאמצים רבים לאיתורם ומעצרם. המשטרה לא תהסס להמשיך ולנקוט ביד קשה כנגד כל מי שיתקוף לובש מדים ותפעל למיצוי ההליכים הפליליים והבאתם לדין".

תמונה: נטי שוחט/ flash 90 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה