ניצחון חשוב לקטמון: 0:1 נגד רמה״ש



פנדל של ברוכיאן הספיק לקטמון לחזור עם שלוש נקודות לירושלים. במחזור הבא היא תארח את נתניה ודראפיץ׳. ליגה ב׳ דרום ב׳: נורדיה ניצחה 2:4 את בני אילת

אחרי שהפסידה בשבוע שעבר לבית״ר ת״א/רמלה במשחק רב תהפוכות, יצאה היום(שישי) הפועל קטמון למשחק חוץ מול הפועל ניר רמה״ש במסגרת המחזור ה-13 של הליגה הלאומית.

רבות דובר השבוע בגופי התקשורת השונים על מי צריך לשאת באחריות של כישלון הקבוצה עד כה, המנהל המקצועי שי אהרון, או המאמן פרדי דוד. עם זאת בקבוצה משדרים רוגע ומצביעים על חוסר הצלחה של כולם ולא של דמות ספציפית אחת.

עם כל הרחשים מסביב האדומים שיחקו מול רמה״ש במטרה אחת: לחזור למסלול הניצחונות. לאחר 20 דקות משריקת הפתיחה קטמון זכתה בכדור עונשין מ-11 מטרים, אותו אבירם ברוכיאן בעט לשער והעלה את קבוצתו ליתרון שנשמר עד ההפסקה. במחצית השנייה האדומים יכלו לעלות להגדיל את היתרון אך מיקו ממן שעמד לבד מול השוער וגילגל את הכדור לכיוון השער, ראה איך שחקן של רמה״ש מציל מהקו ומונע מקטמון 0:2. האדומים הצליחו לשמור על היתרון הנזיל וניצחו 0:1 בסיום. הניצחון הזה עזר לירושלמים לעבור את רמה״ש בטבלה, כשהם כעת ממוקמים במקום ה-11 עם 14 נקודות במאזנם. במחזור הבא תארח קטמון את מכבי נתניה וסלובודאן דראפיץ׳.

 

מוקדם יותר היום, אירחה בית״ר נורדיה ירושלים את בני אילת באצטדיון טדי. הצהובים שניצחו בשבוע שעבר את מכבי אשדוד במשחק העונה של ליגה ב׳ דרום ב׳, רצו להמשיך במומנטום החיובי, על מנת להשיג את המטרה ולהעפיל בסיום העונה לליגה א׳. בדקה ה-22 אביתר ברוכיאן כבש את השער הראשון. אחרי מחצית בה התקיים טקס לכבודו של מאיר קדוש, נורדיה כבשה את השער השני, כשליאור עדיקא הכפיל את התוצאה בדקה ה-64. שתי דקות בלבד לאחר מכן אדם מזרחי כבש את השלישי, ובדקה ה-72 ניר מנצור נעץ את המסמר הרביעי. בני אילת כבשו שני שערים בדקה ה-80 וה-86, אך בית״ר חזרה הביתה עם שלוש נקודות חשובות, אחרי שניצחה 2:4. הצהובים ממשיכים להחזיק במקום הראשון, כשבמאזנם 26 נקודות. בשבוע הבא הם יצאו למעלה אדומים למשחק מול בית״ר המקומית.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה