20 שנה לתכנית מנטה ברדיו ירושלים- אייל גולן מגיע לברך



הזמר, אייל גולן, הגיע להתארח בתכנית "מנטה" בהגשת ירון אילן ברדיו ירושלים לרגל חגיגות ה-20 שנה לתכנית

20 שנה לתכנית מנטה זו סיבה מספיק טובה שאייל גולן יגיע לבירה. אילן, חברו הטוב ומנחה התכנית ברדיו ירושלים אירח את הזמר לשעתיים מרתקות בהם סיפר גולן על דרכו המוסיקלית ועל השנים הרבות בתעשיית המוסיקה.

בנוסף, במהלך הראיון שאל אותו ירון אילן את דעתו על ההתבטאויות של אביב גפן בתכנית "דה וויס", בה אביב התבטא על זמרים רבים ובמיוחד על הזאנר הים התיכוני. גפן אמר בתכנית כי הטקסט של
 השיר "טיסה 5325"  הוא טקסט נוראי, ומדובר בטקסטים פח.

גולן שמוביל את צמרת הזמר הים התיכוני התגייס לטובת הזאנר. "אני חושב שצריך לתת כבוד גם לדור המבוגר במוזיקה המזרחית וגם לדור הצעיר במוזיקה המזרחית" אמר אייל והוסיף: "גם משה, גם דודו, גם עומר וכל הזמרים שעושים מוזיקה, שרים מוזיקה, כותבים מוזיקה, מלחינים מוזיקה, אי אפשר לזלזל בזה. אני לא מזלזל באף בנאדם שעושה מוזיקה. אני אומר את זה כי יש מישהו בתוכנית מוזיקה שדי לא אוהב את המוזיקה המזרחית בלשון המעטה וחבל שלא עונים לו".  

"לצערי או לשמחתי, זו מירי מסיקה שעונה לו שם ומעמידה אותו במקום. צריך להבין שבנאדם צריך לעשות כבוד לאנשים אחרים שכותבים. יכול להיות שאתה כותב מעולה, יכול להיות שאתה מלחין מעולה, יכול להיות שאתה יוצר מעולה, אבל לדעת לכבד קולגות שלך זה הדבר הכי חשוב שיש". 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה