נקמה בזמן: הפועל ניצחה את בני הרצליה 56:68 ברבע גמר הגביע



האדומים שהפסידו מוקדם יותר השבוע לחניכיו של גורקה, ניצחו והעפילו לחצי הגמר. דייסון וג'רלס הצטיינו עם 18 נקודות. חצאי הגמר ייערכו בארנה ב-13 בפברואר

הפועל ירושלים אירחה הערב(מוצ״ש) את בני הרצליה במסגרת משחק רבע גמר גביע המדינה בכדורסל. הקבוצות נפגשו ביום רביעי האחרון במסגרת הליגה באולם היובל בהרצליה, שם האדומים הפסידו למארחים 94:73. הניצחון של הרצליה היה אמנם סוג של הצהרת כוונות מצידה, אך באותו משחק נפצע כוכב הקבוצה כרם משעור, והוא לא התלבש למשחק הערב מול סגנית האלופה. מי שעוד נעדר מסגל הרצליה הוא דני רובין שסובל מפציעה. בסגל פיאנג׳יאני שון ג׳ונס שלא נכלל למשחק מול הרצליה מוקדם יותר השבוע בשל פציעה, לא התלבש גם הערב. בחמישייה של פיאנג׳יאני פתחו הלפרין, טימור, ג'רלס, פיטרסון וסטודמאייר. לפני תחילת המשחק שחקן העבר של הפועל ירושלים פיני לוי, שהיה שרוי בתרדמת למעלה מחודש בעקבות שבץ מוחי, הדליק נרות חנוכה בהיכל.

 

מהלך המשחק: חניכיו של מיקי גורקה המשיכו ביכולת המצויינת שלהם ממחזור הליגה אחרון והקשו על האדומים כבר בפתיחת המשחק. ג'רלס קלע שלשה ומיזער נזקים ובסיום הרבע הראשון 24:17 להרצליה. ברבע השני ירושלים נגסה לאט בהפרש עד שהשוותה ל-30:30 אחרי סל של קינזי חמש דקות לפני ההפסקה. הפועל כבר עלתה ליתרון שש, אך אור לאומי עצר את הריצה שלה עם סל חשוב. טרנס קינזי הטביע וקיבל עבירת טכנית מיד לאחר מכן, אך זה לא מנע מהפועל לסיים את המחצית ביתרון 35:38. הפועל המשיכה ביכולת הטובה גם במחצית השנייה. סל של ליאור אליהו קבע 43:35 לירושלים כשנותרו חמש דקות לסיום הרבע השלישי. הפועל כבר עלתה ליתרון 10 אך דניס צימק ל-51:44 לקראת עשר הדקות האחרונות. הפועל המשיכה לשמור על הובלה ושוב הגדילה את היתרון לעשר נקודות במהלך הרבע האחרון, כשהרצליה ניסתה מצידה לנסות לחזור למשחק. הפועל דאגה לשמור על היתרון עד הסיום, וניצחה 56:68.

 

בלטו בירושלים: דייסון וג'רלס 18 נקודות כ"א, סטודמאייר 10, קינזי ואליהו 7 כ"א.

 

משחקי חצי הגמר יערכו ב-13 בפברואר בהיכל הפיס ארנה ירושלים. הגמר יתקיים ב-16 בפברואר באותו מקום. הפועל ירושלים תתחיל ביום רביעי את שלב הטופ 16 ביורוקאפ כשישיחקו מול ריטאס וילנה בחוץ.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה