הצגה בארנה: הפועל ירושלים הביסה את ניז׳ני נובגורוד 76:98



משחק קבוצתי נהדר הוביל לתצוגת תכלית של האדומים מול האורחת מרוסיה ולניצחון שני בטופ 16. שון ג׳ונס וקרטיס ג׳רלס להטו, משחק נהדר גם להלפרין ואליהו

הפועל ירושלים המשיכה הערב(רביעי) את המסע האירופי שלה כשאירחה את ניז׳ני נובגורוד בהיכל הפיס ארנה במסגרת המחזור השני בטופ 16 של היורוקאפ. במחזור הראשון הפועל הצליחה לחזור מפיגור 20 נקודות ולנצח את ריטאס וילנה בחוץ, ובכך פתחה את הטופ 16 ברגל ימין. גם במשחק הליגה האחרון הפועל ירושלים הייתה דומיננטית כשהביסה את קרית גת בארנה. בעונה הקודמת האדומים פגשו את ניז׳ני פעמיים והפסידו בשני המפגשים. הערב הגיעה הפועל שונה לחלוטין מול ניז׳ני שנחלשה ביחס לעונה הקודמת. סימונה פיאנג׳יאני שלא ניהל את המשחק מול קרית גת עקב מחלה, חזר לקווים של האדומים. בחמישייה של האדומים פתחו טימור, ג׳רלס, קינזי, פיטרסון וסטודמאייר.

 

מהלך המשחק: המשחק התחיל פחות טוב מבחינת הירושלמים. אחרי עבירה בלתי ספורטיבית מהירה של סטודמאייר האדומים נקלעו לפיגור שאילץ את פיאנג׳יאני להזעיק פסק זמן. מהספק זמן הפועל חזרה טיפה יותר מפוקסת וצימקה את הפער ל-5 נקודות בלבד. 13:8 לניז׳ני אחרי חמש דקות של כדורסל. הפועל רדפה אחרי האורחת עד לסיום הרבע הראשון, כששלשה של הרוסים קבעה 17:22 אחרי עשר דקות של כדורסל. הפועל נראתה נהדר ברבע השני. שלשה של ג׳רלס והטבעה של אליהו העלו את האדומים ליתרון 25:28 5 דקות לפני הירידה להפסקה. הלפרין ניהל את המשחק מצויין ואליהו חזר להראות יכולת טובה וגם סיים את המחצית עם סל על הבזאר. 46:35 להפועל בהפסקה. גם ברבע השלישי ירושלים הציגה כדורסל מעולה. ליאור אליהו נראה נהדר והוביל את ירושלים ליתרון 20 נקודות אחרי 3 דקות בלבד בתוך הרבע. האדומים הורידו את הרגל מהגז לקראת סוף הרבע, אך שלשה של ג׳רלס שמרה על פער גבוה. 69:52 למארחת לקראת 10 הדקות האחרונות במשחק. הרבע האחרון היה רק עוד עשר דקות לקראת ניצחון נוסף של הפועל בטופ 16. היתרון הגבוה נשמר עד הסיום בעיקר בזכות משחק קבוצתי נהדר. 98:76 לירושלים בסיום.

 

בלטו בירושלים: ג׳ונס וג׳רלס 21 נקודות כ״א, אליהו 19, סטודמאייר 8, קינזי ודייסון 7 כ״א, הלפרין 5 נק׳ (11 אסיסטים).

 

במחזור הבא תשחק הפועל ירושלים נגד זניט סנט פטרסבורג בחוץ.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה