ראש העיר ניר ברקת: "טראמפ מוכיח שהוא ידיד אמת של מדינת ישראל"



על רקע ההצהרה כי החלו הדיונים להעברת שגרירות ארצות הברית לבירה, אמר ראש העיר, ניר ברקת "ההודעה מעבירה מסר ברור לעולם כולו שארה"ב מכירה בירושלים כבירתה המאוחדת של מדינת ישראל"

לאחר ההודעה על תחילת הדיונים בבית הלבן להעברת שגרירות ארה"ב לירושלים אמר ראש העיר ירושלים, ניר ברקת: "אני מברך את הנשיא טראמפ על ההודעה ההיסטורית של הבית הלבן שהחלו הדיונים להעברת שגרירות ארה"ב לירושלים. טראמפ מוכיח שהוא ידיד אמת של מדינת ישראל שמקיים את הבטחותיו. ההודעה הערב מעבירה מסר ברור לעולם כולו שארה"ב מכירה בירושלים כבירתה המאוחדת של מדינת ישראל. נעמיד לרשות הממשל האמריקאי את כל הסיוע הנדרש כדי לבצע את מעבר השגרירות לירושלים באופן המהיר והחלק ביותר".

הנשיא דונלד טראמפ הזמין את ראש הממשלה נתניהו לבוא לוושינגטון ולפגוש אותו בחודש פברואר. 

גם המשנה לראש העיר ירושלים דב קלמנוביץ הגיב להצהרה ואמר "ממשלת ישראל חייבת לחזק את ממשל טראמפ ולגבות את החיבוק החם אותו אנו מקבלים וכעת להוציא הודעה מיידית על תמיכתה בהעברת השגרירות לירושלים. אנו בעירייה רוצים בכך, מכשירים את השטח לכך ונסייע בכל מה שדרוש. הגיעה העת להימנע מהפחד שתוקף אותנו בכל הזדמנות להוכיח שירושלים היא בירתנו ואף לחזק ולבנות אותה כפי שאנו מצהירים השכם והערב".

תמונה: הדס פרוש/ flash 90 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה