הפועל ירושלים הבטיחה את הביתיות ברבע גמר היורוקאפ אחרי ניצחון על ניז׳ני



האדומים סיימו את שלב הטופ 16 עם מאזן של 5 ניצחונות מול הפסד בודד, אחרי שניצחו את ניז׳ני נובגורוד 73:81. אליהו בלט עם 20 נקודות, סטודמאייר קלע 19. ביום שני: הפועל נגד חולון בחצי גמר גביע המדינה

עם רוח גבית אחרי הניצחון על מכבי תל אביב, שיחקה הערב (רביעי) הפועל ירושלים נגד ניז׳ני נובגורוד ברוסיה, למשחק במסגרת המחזור האחרון של הטופ 16 ביורוקאפ. האדומים כבר הבטיחו את מקומם ברבע גמר המפעל, אך לנגד עינם עמדה מטרה ברורה: לסיים את שלב הטופ 16 במקום הראשון בבית ז׳ ולהבטיח את הביתיות ברבע הגמר. הפועל כבר הוכיחה לא אחת העונה שלמשחקים החשובים היא מגיעה בכל הכוח, וזאת למרות תקופת העומס שחווה הקבוצה. סימונה פיאנג׳יאני נהנה מסגל מלא למעט מאליק היירסטון שעדיין שוהה בארה״ב וכרגע לא ברור אם ישוב. בחמישייה האדומה פתחו ג׳רלס, דייסון, קינזי, פיטרסון וסטודמאייר.

 

מהלך המשחק: המארחת פתחה טוב ועלתה ליתרון 0:5, אך סטודמאייר הוביל ריצת 0:7 שהפכה את התוצאה. בראיין רנדל נכנס להופעת הבכורה שלו ביורוקאפ העונה, כאשר יחד עם שון ג׳ונס והלפרין על הפרקט, סיימו הקבוצות את הרבע הראשון בשיוויון 16:16. גם הרבע השני היה צמוד לכל אורכו. משחק טוב של ליאור אליהו ואמארה סטודמאייר לא מנע מהאדומים לרדת להפסקה בפיגור אחרי שלשה של קיין. 39:36 לניז׳ני במחצית. ברבע השלישי האדומים הציגו יכולת טובה יותר ודאגו לעלות ליתרון 51:58 לפני עשר הדקות האחרונות. ברבע האחרון הפועל כבר הגדילה את היתרון. ניז׳ני ניסתה לחזור, אך שלשה חשובה של הלפרין החזירה את היתרון הגדול יחסית, והפועל ניצחה בסיום 73:81.

 

בלטו בירושלים: אליהו 20 נק׳, סטודמאייר 19, ג׳רלס 15.

 

ברבע הגמר תשחק הפועל נגד הקבוצה שתנצח במשחק בין גראן קנאריה לפואנלברדה. בשבוע הבא הפועל ירושלים תשחק במסגרת חצי גמר גביע המדינה נגד הפועל חולון (יום שני). אם תנצח היא תתמודד ביום חמישי על התואר נגד הקבוצה שתנצח במשחק בין מכבי ת״א למכבי אשדוד/באר טוביה.

 

תמונה באדיבות ניז׳ני נובגורוד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה