יום הולדת 25 ללהקת המחול ורטיגו



להקת המחול "ורטיגו" תחגוג בעונה זו את יום הולדתה ה-25 בשורת אירועים מיוחדים המדגישים את דרכה בהפיכתה לגוף ייחודי בנוף התרבות הישראלית המגשים את תפיסת עולמו המחברת בין "אמנות חברה וסביבה"

לרגל חצי היובל תעלה הלהקה בבכורה את "אחת. אחת ואחת."  (One. One & One) -  יצירה חדשה של הכוריאוגרפית והמנהלת האמנותית של הלהקה נעה ורטהיים.

"אחת. אחת ואחת." עוסקת במשאלת הנפש של היחיד, לאחדות מול תהליכי נפרדות במרחב האנושי, במישור הקיומי ובשדה הרוחני ומערבת את הפנים עם החוץ תוך    הקשבה להד המשתקף מכיוונים שונים, תוך שהיא מעמיקה לפתח את היחס המטאפורי בין קרוב לרחוק ובין עצמי לאחר.

את שמה של היצירה בחרה נעה בהשראת הפרק החמישי במסכת יומא במשנה ד: "וכך היה מונה: אחת. אחת ואחת. אחת ושתיים. אחת ושלוש. אחת וארבע. אחת וחמש. אחת ושש. אחת ושבע" .

את המוסיקה לעבודה יוצר אבי בללי. 

רקדנים : איתי פרי , ליאל פיבק, סנדור פטרוביץ , ניצן משה , שני ליכט , תמר בר לב , דניאל קוסטא ורון כהן . מוסיקאי:  אבי בללי . תלבושות :ששון קדם

תאורה: דני פישוף – מג'נטה , תפאורה: רועי וטורי.

בנוסף ולכבוד שנת ה-25 תשיק הלהקה את הספר: "ורטיגו - כוראוגרפיה של אנשים וחלומות"- ספר אמנות מרהיב המתעד 25 שנה של עשייה אמנותית, קהילתית ומביא בפעם הראשונה מעבר לסיפור האנושי גם תפישת העולם הייחודי של ורטיגו ואת תהליכי היצירה שלהם .

20/2/17, יום שני , שעה 20:30 – תיאטרון ירושלים.

 

תמונה: רוני אברו 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה