הדף הוקם במטרה לספק עדכונים שוטפים עבור הציבור הרחב והנוסעים, ומעמיד לרשותם שירות לקוחות דיגיטלי מתקדם ומענה לפניותיהם. הדף אף מציע לגולשים תוכן חוויתי ויצירתי סביב עולמה של הרכבת הקלה.

הדירוג נעשה על ידי חברת SpyTheNet המנטרת דפי פייסבוק. לפי הבדיקה, דף הפייסבוק של סיטיפס עקף את דפי הפייסבוק של חברות אגד, דן, רכבת ישראל ואפילו של אל על – הן בממוצע האינטראקציות (פעולות של גולשים בדף), והן בממוצע הלייקים לכל פוסט על ידי הציבור.

דף הפייסבוק של סיטיפס מקבל כרבע מיליון חשיפות בכל חודש, ובתוכן הדף נעשות כ-60 אלף פעולות של גולשים  - תגובות, שיתופים, לייקים.

סיטיפס פועלת בכמה זירות בניו מדיה המופעלות על ידי חברת "משרוקית" בניהולו של רוני ארזי, ומתחזקת גם דף פייסבוק בשפה הערבית המופעל על ידי חברת "אל ערבייה" בניהולו של חאתם חוויאס, יועץ למגזר הערבי. בקיץ שעבר קיימה סיטיפס תחרות צילומים באינסטגרם. שלושת הצלמים הזוכים בתחרות קיבלו פרסים יקרי ערך ותמונותיהם פורסמו בתחנות ומתקני הרכבת הקלה והועלו לדף הפייסבוק של סיטיפס.

ירון רביד, מנכ"ל סיטיפס הרכבת הקלה בירושלים: "אנו בסיטיפס שמים דגש על מתן שירות טוב, יעיל ואמין לטובת הציבור הרחב ובפרט לציבור הנוסעים. לפני כשנה וחצי החלטנו לפתוח ערוצים חדשים בניו מדיה ובהם גם דף פייסבוק בשפה העברית ובשפה הערבית. הדפים מספקים מידע ומאפשרים לציבור הרחב לקבל עדכונים שוטפים, ומענה לשאלותיהם. נמשיך לפעול למתן שירות מיטבי עבור ציבור הנוסעים".

 תמונה: באדיבות יחצ