2 לב צהוב: בית״ר ניצחה 1:2 את הפועל תל אביב



הפועל תל אביב עלתה ליתרון ראשונה משער של רייכרט, אך רואדה ושכטר הפכו את התוצאה והשיגו ניצחון יקר וחשוב. קלטינס הורחק. במחזור הבא: בני סכנין בדוחא

כשהיא בתנופה נהדרת, בית״ר ירושלים יצאה הערב (שני) למשחק חוץ נגד הפועל ת״א באצטדיון המושבה, במסגרת המחזור ה-23 של ליגת העל בכדורגל. מאז מינויו של שרון מימר בית״ר נהנית מיכולת התקפית נהדרת, כשגם בהגנה הכל התייצב בעקבות הגעתו של אנטואן קונט, שצוות בחוליית ההגה בתור מגן ימני והביא יכולת מקצועית נהדרת במשחקים בהם שותף. מאמן הצהובים פתח בפעם השלישית ברציפות עם אותו הרבה שהביא לו את הניצחונות האחרונים מול רעננה וקריית שמונה. בוריס קליימן בין הקורות, רואדה, מורי, הייסטר וקונט בהגנה, איינבינדר, קלטינס וסאבו בקישור, ועידן ורד, חן עזרא ואיתי שכטר בהתקפה. בעקבות החלטת המועדון הצהוב על קיום הגרלת מכירת כרטיסים למשחק בין המנויים ואי הקצבת מספר כרטיסים ל״לה פמיליה״, מחה ארגון האוהדים מחוץ לתחומי האצטדיון ולא נכנס לעודד את הקבוצה. לפני המשחק אירעה קטטה מחוץ לאצטדיון בין שתי מחנות האוהדים שגררה מעצרים.

 

מהלך המשחק: המשחק התחיל נורא מבחינת בית״ר בן רייכרט הסתנן לרחבה בדקה ה-3 ונגח אחרי הרמה של מוטי ברשצקי. 1:0 להפועל. בדקה ה-13 איתי שכטר כמעט השווה אחרי טעות בהגנת הפועל תל אביב, אך פיספס בשני את שני המצבים שלו. בדקה ה-34 קלטינס ראה את הכרטיס האדום אחרי שספג צהוב שני בעקבות הרמת רגל. בית״ר נותרה בעשרה שחקנים ונכנסה לבעיה רצינית. בדקה ה-43 רואדה הצליח להשוות אחרי בישול של חן עזרא. 1:1 במחצית. בדקה ה-58 מורי הגיע להזדמנות נהדרת אחרי כדור רוחב מצויין של הייסטר, אך הבלם בעט החוצה. בדקה ה-62 המהפך הגיע. קונט הרים כדור נהדר לראש של שכטר, שנגח פנימה. 2:1 לבית״ר. שתי דקות לאחר מכן אבו סייד סיכן את השער של קליימן, אך השוער הדף לקרן. בדקה ה-75 אריק סאבו יכול היה להגדיל את היתרון, אך הקשר שפרץ מהחלק האחורי בעט כדור שנהדף על ידי הרוש. הפועל תל אביב לחצה, אך בית״ר שמרה על היתרון עד הסיום. 2:1 לבית״ר בשריקה.

 

הניצחון העלה את בית״ר למקום הרביעי עם 37 נקודות במאזנים. במחזור הבא בית״ר ירושלים תשחק בדוחא נגד בני סכנין, משחק אליו האוהדים הצהובים לא יוכלו להגיע בעקבות ההסכם בין שתי הקבוצות בו נאמר כי רק אוהדי הקבוצה המארחת רשאים להיכנס למשחק קבוצתם.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה