מספיק בקושי: בית״ר העפילה לחצי גמר גביע המדינה למרות הפסד לק״ש



מאוריסיו כבש בדקה ה-22 וקבע 1:0 לק״ש, שלא הספיק לה להעפיל לחצי הגמר על חשבון הירושלמים שניצחו בסיכום שני המשחקים 1:2. שכטר הורחק ויעדר מהמשחק מול מכבי חיפה

שרון מימר התחיל את דרכו כמאמן בית״ר ירושלים במשחק הראשון ברבע גמר גביע המדינה נגד הפועל ק״ש. אז הוא ניצח 0:2 ומאז הקבוצה שלו לא מפסיקה לנצח, כשלמשחק הגומלין נגד הקבוצה מהצפון הערב (רביעי) הוא הגיע עם מאזן מושלם של 4 ניצחונות מ-4 משחקים. הצהובים הבטיחו את הכרטיס לפלייאוף העליון אחרי הניצחון היוקרתי על בני סכנין ביום ראשון, אך מבחינתם אחת המטרות העיקריות העונה היא להניף גביע באצטדיון טדי לעיני הקהל הביתי. כמה שינויים ביצע מאמן הירושלמים מהמשחק האחרון נגד סכנין: דוד קלטינס שנעדר בגלל הרחקה חזר להרכב על חשבון אריק סאבו, שלא נכלל בסגל הערב בגלל צבירת כרטיסים צהובים. חן דילמוני החליף את מרסל הייסטר בעמדת המגן השמאלי לאחר שהאחרון נפצע במשחק האחרון. גם חן עזרא חזר ל-11 על חשבונו של ישראל זגורי. בוריס קליימן פתח בין הקורות, רואדה, מורי וקונט הצטרפו לדילמוני בחלק האחורי. איינבינדר ופריירה חברו לקלטינס במרכז השדה, ועידן ורד ואיתי שכטר פתחו לצד עזרא בהתקפה.

 

מהלך המשחק: הירושלמים נראו אנרגטיים מאוד בדקות הראשונות, אך ההתלהבות שלהם ירדה. קריית שמונה מנגד ניסתה לנצל את זה כדי לעקוץ- ובסופו של דבר זה קרה. בדקה ה-22 מאוריסיו קיבל כדור עומק טוב ולא התבלבל מול קליימן. 1:0 לק״ש. בית״ר לא הגיעה להרבה מצבים אחרי שעברה למערך עם שלושה בלמים, כאשר גם המצבים אליהם כן הגיעה לא סיכנו מדי את שער המארחת. 1:0 לקריית שמונה במחצית. המחצית השנייה לא הייתה טובה בכלל מבחינת הצהובים שניסו למשוך זמן והעיפו כדורים קדימה. בדקה ה-78 איתי שכטר ספג כרטיס אדום ובית״ר נותרה בעשרה שחקנים. העניינים התחילו להתחמם והרבה כרטיסים נשלפו, אך בית״ר הצליחה לשמור על היתרון שלה מהמשחק הראשון כאשר הפסידה 1:0, וניצחה בסיכום שני המשחקים 1:2.

 

ביום שני תחזור בית״ר לאצטדיון טדי שם תארח את מכבי חיפה במסגרת מאבקי ליגת העל. איתי שכטר ייעדר בעקבות ההרחקה.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה