מכשיר MRI חדש בהדסה



מכשיר MRI חדש נחנך בבית החולים הדסה עין כרם, זאת הודות לתרומה של הקרן לידידות שאפשרה את רכישת המכשיר

הקרן לידידות גייסה עבור בית החולים תרומה על סך מיליון דולר שאפשרה לבית החולים לרכוש מכשיר MRI חדש.

חנוכת המכשיר שהתקיימה אתמול (ג')  במעמד פרופ׳ ארנון אפק, המשנה למנכ״ל משרד הבריאות, פרופ׳ זאב רוטשטיין מנכ״ל המרכז הרפואי הדסה, הגב׳ אודרי שמרון מנכ״ל משרדי נשות הדסה בישראל והרב יחיאל אקשטיין העומד בראש הקרן לידידות.

״פועלו המסור של הרב אקשטיין נעשה לרוב בשקט, מתחת לפני השטח״, סיפר לנוכחים פרופ׳ רוטשטיין. ״היום יש לנו הזדמנות להודות לך על כל העשייה למען הדסה ועל המחויבות לאורך השנים בעבר וגם כלפי העתיד, אותו אנו בונים ביחד. תרמתם היום תרומה משמעותית שתסייע בטיפול והצלת חייהם של אלפי חולים, וכולי תקווה כי בעתיד נראה מכשירים נוספים בבתי החולים של הדסה כדי להצעידה קדימה כמו שאנו שואפים״.
אל דבריו של המנכ״ל הצטרף פרופ׳ יעקב סוסנה, מנהל אגף הדימות בהדסה, אשר הדגיש כי שירות ה-mri הינו הדוגמא המצוינת לרפואה ציבורית לכל אדם ואדם, הפועל למען המטופלים לכל אורך שעות היום והלילה ללא הפסקה.
הרב אקשטיין סיפר כי הוא תומך נלהב של בית החולים הדסה, וכי שמה הולך למרחקים בכל העולם.
״את הכספים הללו תרמו בעיקר נוצרים אוהבי ישראל אשר מנעו מותרות מעצמם והשקיעו את כספם בתרומה להדסה. הדסה היא הרפואה הישראלית והירושלמית והיא תחזור להוביל במצוינותה. אני יודע מנסיוני מהן היכולות שלכם, פרופ׳ גומרי ופרופ׳ סוסנה מנהלי הדימות, ושל הצוותים האחרים בהדסה ומאמין בכם״.
 
פרופ׳ ארנון אפק סיכם את האירוע החשוב, באומרו כי כמי שלמד והתחנך בהדסה ושם החל את דרכו הרפואית, אין ספק כי בית החולים ראוי לתרומה הנכבדת ולהזנקתו קדימה, למען תושבי ירושלים ותושבי מדינת ישראל.

תמונות: אבי חיון, דוברות הדסה  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה