הרכבת הקלה התחפשה – התושבים חגג



רבבות מתושבי ירושלים והסביבה נהנו בחג פורים מהקישוטים והתחפושות המודבקות בתחנות של הרכבת הקלה בעיר

חגיגות חג הפורים מילאו בתחילת השבוע את הארץ ואת ירושלים, וגם הרכבת הקלה בירושלים לא נשארה אדישה: לרגל החג קישטה סיטיפס הרכבת הקלה לראשונה את קרונות הרכבות בשלל מדבקות צבעוניות וקישוטים להנאת ציבור הנוסעים והכנסת אווירת החג גם לנסיעה ברכבת הקלה. בנוסף לכך, הוצבו עשרות מדבקות מדליקות בתחנות רבות של הרכבת הקלה לכל אורך הקו, ובהן תחפושות שונות ומגוונות בגודל טבעי.

כחלק מהחגיגות, סיטיפס הזמינה את ציבור הנוסעים והתושבים לפעילות פורימית וצבעונית. עוזאל ותיק, מנהל השיווק של הרכבת הקלה: ״מדובר בפעילות ששילבה שטח עם דיגיטל. הציבור הוזמן ליהנות מהמדבקות והתחפושות הרבות והחמודות הפזורות בתחנות ובקרונות, להצטלם איתן, להעלות לפייסבוק ולתייג את דף ״סיטיפס - הרכבת הקלה בירושלים״. נהנינו לראות את היצירתיות של תושבי העיר, ושלושת הזוכים יקבלו פרס שווה – שעון חכם מבית SONY.

ירון רביד, מנכ״ל סיטיפס הרכבת הקלה, בירך על הפעילות: ״אנחנו בסיטיפס שמחים תמיד ליצור פעילויות צבעוניות, מעניינות ואינטראקטיביות אשר מרבות שמחה בירושלים. הרכבת הקלה מחברת בין האוכלוסיות השונות בעיר ופורים הוא עוד הזדמנות נפלאה להרבות באחווה ובשמחה״.

תמונה ראשית: אלה פרלמן, תמונה בגוף הכתבה: אתי זכאי


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה