בית״ר ניצחה 0:1 את מכבי פ״ת, עידן ורד הורחק



דן איינבינדר העניק לירושלמים את שלוש הנקודות החשובות, עידן ורד הורחק אחרי שני צהובים ולא ישחק נגד חיפה במחזור הבא, כשאם לא היה מקבל את הכרטיס הצהוב השני הקשר היה נעדר מחצי גמר הגביע נגד מכבי ת״א

אחרי העונש שקיבלה בבית הדין המשמעתי, הפחתת שתי נקודות, שיחקה הערב (מוצ״ש) בית״ר ירושלים נגד מכבי פ״ת באצטדיון המושבה במסגרת המחזור הראשון של הפלייאוף העליון. לאחר העונש שקיבלו הצהובים, ההפרש בין הקבוצות עמד לפני המשחק על 10 נקודות, כשבית״ר במקום החמישי ומכבי פ״ת במקום השלישי. ירושלים עוד תגיש עירעור על העונש במטרה להחזיר את שתי הנקודות למאזנה, אך אם העונש ישאר בעינו, בית״ר תתרחק מהמקום השלישי וסיכוייה לזכות בכרטיס לאירופה דרך הליגה ירדו. מאמן בית״ר שרון מימר נאלץ להסתדר ללא הבלם דן מורי המוצהב וללא מרסל הייסטר הפצוע. בהרכב של ירושלים פתחו קליימן, רואדה, קלטינס, דילמוני, קונט, איינבינדר, פריירה, סאבו, ורד, עזרא, ושכטר. אצל פ״ת שיחקו אורי מגבו שעזב את בית״ר בינואר אחרי שלא קיבל מספיק דקות משחק מרן בן שמעון.

 

מהלך המשחק: המשחק היה שקול בדקות הראשונות. אחד האירועים המשמעותיים בדקות אלה היה כשורד קיבל כרטיס צהוב ולא היה אמור לשחק נגד מכבי ת״א בחצי גמר הגביע בשלב זה של המשחק אך דבר זה השתנה עד הסיום. אירוע נוסף היה רגע מעורר שהגיע בדקה ה-26. חן עזרא בעט לעבר השער ושחקן פ״ת מנע מהכדור להגיע למסגרת בעזרת ידו. השופט לא שרק ובית״ר קופחה. 3 דקות לאחר מכן קלטינס סיכן את השער עם בעיטה מסוכנת, אך דני עמוס הדף לקרן. דקה לאחר מכן גם ורד יכול היה להעניק לבית״ר יתרון, אך הקשר החטיא את המסגרת. בדקה ה-37 ירושלים הגיעה לשני מצבים מצויינים כשקונה העביר כדור רוחב נהדר לרחבה, סאבו הגיח מאחור ובעט כדור שנהדף על ידי הגנת הכחולים לרגליו של ורד, אך האחרון נעצר על ידי דני עמוס. בית״ר לחצה בדקות אלה אך לא הייתה מרוכזת מול השער והמחצית הסתיימה ב-0:0. בדקה ה-56 בית״ר כבשה את הראשון. ורד הגביה כדור טוב מצד ימין לרגליו של סאבו. הקשר בעט ונעצר על ידי עמוס, אך איינבינדר השתלט על הריבאונד וכבש מקרוב. דקות בודדות לאחר השער בית״ר המשיכה להחמיץ ממצבים נוחים כשהפעם שכטר ועזרא נעצרו על ידי עמוס שהציג יכולת נהדרת והשאיר את פ״ת במשחק. ורד שקיבל כרטיס צהוב בתחילת המשחק ידע שהוא צריך לספוג עוד צהוב כדי לשחק בחצי הגמר ולהיעדר במשחק נגד חיפה, ובזמן שהוא קיבל טיפול על הקווים וניסה לחזור למשחק ללא אישור השופט הוא קיבל את הצהוב השני ולאחר מכן אדום. בסיום 1:0 לבית״ר.

 

אחרי פגרת הנבחרת בית״ר תשחק נגד מכבי חיפה בסמי עופר.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה