5 סיבות ללמה גברים אוהבים ביצ'יות



ביצ'ית היא לא בהכרח כלבה או מרושעת, היא בחורה שיודעת מה היא שווה ומה היא רוצה. ומה לעשות? זה עושה את זה לגברים. חמש סיבות ל- מה גברים אוהבים.

מוטיב השוט-  גברים מאז ומתמיד לא אוהבים שקוראים להם "חמוד" (מבחינתם חמוד= כלב). כמעט לכולם יש פנטזיה של אישה שמצליפה בהם- אפקט האישה "זונה" ופחות נדלקים מבחורה שכל היום מנשקת אותם בלחיים ובמצח (יש להם כבר דודה אחת או שתיים בחיים).

נמאס להם מבחורות שמתנחמדות אליהם- כמה אפשר כבר עם קולאז' תמונות ביחד ושמות חיבה מטופשים? גברים רוצים בחורה שתקרא להם "בוא הנה!" ולא "מאמייייי אולי תבוא רגע בבקשה חיימשלי". בינינו- קוצ'י מוצ'י זה נחמד אבל הדביקות הזו יכולה להימאס די במהירות.



מי מנהל את העולם? ביצ'יות! - גבר לעולם לא יודה בכך, אבל גברים אוהבים את זה שמנהלים אותם, אומרים להם מה לעשות ולא מתייעצים איתם על כל דבר בעולם. אפילו אומרים ששרה נתניהו מנהלת את ביבי... אבל עזבו פוליטיקה וכאלה- תהיו עצמאיות. קודם בשביל עצמכן ואחר כך תורידו לחץ קצת מהגברים שלכן.

קשה להשגה- לכל הגברים יש יצר כיבוש שאולי קצת קשה להסביר. גם אחרי שהם השיגו מישהי, הם תמיד צריכים "להוכיח" את הגבריות שלהם. תקראו לזה אגו גברים או שזה "בטבע" שלהם- יצר הכיבוש שלהם יכול להטריף אותם כשבחורה לא זמינה להם תמיד. 


לא עושות סרטים- אם יש משהו שגברים לא סובלים זה בחורות שעושות להם "סרט" מכל דבר ו"אוכלות להם את הראש". אישה חזקה מסתמנת כאישה הרבה יותר סקסית. חוסר התלות שלה בגבר ועצם היותה זורמות, קלילות וכיפיות.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה