5 חוקים של נשים פריזאיות שאולי כדאי לכן להכיר



עזבו את הדאחקה על זה שצרפתיות יכולות ללמד אותנו בעיקר איך להשתזף בחופי הים באשדוד. יש לנשים הפריזאיות המון חוקים כתובים ולא כתובים שיוכלו לעזור לכולנו. קבלו טעימה של חמישה טיפים תוצרת פריז- ספיישלי ליום האישה הבינלאומי

ללא מכנסיים- לא הכוונה היא שתלכו בתחתונים בלבד. הנשים הפריזאיות נוטות ללבוש לרוב חצאיות ושמלות אלא אם הן רוכבות על סוסים. למה? כי אין דבר נשי מזה ויתרה מכך, הן לא מתאמצות ב'תפיסה' וגם במציאות ללבוש את המכנסיים בבית. האם קיים קשר לחוק שאסר בעבר על נשים ללבוש מכנסיים? אולי. אבל עדיין, יש כאלה שהבינו למה נוצר החוק הזה מלכתחילה ופשוט הכניסו בו אג'נדה.


אסוף ביום פזור בלילה-
נשים פריזאיות משדרות עוצמה דרך השיער שלהן. לרוב הן מקפידות על 'פריזורה' מאופקת ואסופה במהלך היום ומפזרות את השיער ביציאה לילית או כשהן בבית עם בני הזוג.

ללא דמעות- לא משנה מה קורה, הנשים הפריזאיות לא משדרות מצוקה או סטרס, בטח לא מול הגברים שאיתן. הן יתרפקו עם עצמן ומול החברות הכי טובות שלהן אבל לעולם לא מול הגבר שלהן. משהו בלשדר חוסן וחוזקה מולם גדל בתוכן מגיל קטן. אין הדבר אומר שהן לא רגישות, הן פשוט לא משתמשות בדמעות- מבחינתן זו מניפולציה.

מעיל טוב, הכל טוב- אחד הדברים שבו נשים פריזאיות משקיעות הוא אוסף של מעילים חמים ואיכותיים. בלי קשר לזה שהן תמיד יהיו לבושות טוב למטה, הן לעולם לא יזרקו על עצמן סוויטשירט טרנינג זול.

ללא פריטים 'טרנדיים'- הנשים הצרפתיות לא נכנעות לטרנדים ולא מתות על מכירות חיסול ופריטים שנתפסים כ'שיא השיק'- הן קונות חכם ומתמקדות בפריטים יקרים, איכותיים ונצחיים שיוכלו ללוות אותן לנצח ומשקיעות לפתח מראה ייחודי שהן בונות במשך שנים ארוכות. איכות לא כמות, חברות.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה