לרגל החג: כוננות שיא במגן דוד אדום



במהלך חג הפסח שיתקיים בשבוע הבא, מגן דוד אדום נערך בכוננות גבוהה בכל רחבי הארץ, לרבות ירושלים העתידה להתמלא בתיירים מרחבי הארץ

במהלך החג וחול המועד מד״א יהיה ערוך בכוננות גבוהה בעיר על מנת לתת את המענה המהיר והמיטבי למטיילים הרבים הצפויים לפקוד את העיר באירועי החגים העתידים להתקיים בשבוע הבא.

כחלק ממערך הכוננות הנרחב יפרסו עשרות אמבולנסים כוננים בשכונות העיר, מאות כונני מד״א יהיו במוכנות למענה מהיר על ידי עשרות אופנועי-מד"א, אופניים חשמליים ורכבים פרטיים אשר מצוידים כולם בציוד רפואי. כלל אמצעי התחבורה מטרתם לקצר את הזמנים ולייעל את המענה הרפואי.

כמו כן, באופן ייעודי במהלך ליל הסדר תהיה היערכות מיוחדת ומשמרת מד״א במרחב ירושלים תורחב. בנוסף, רכבי הצלה ייעודים הכוללים טרקטורונים של מד״א עם יכולות תנועה בסמטאות יערכו בלב העיר העתיקה.
בימים אלו ובימי חול המועד מד"א קורא לציבור לבוא ולתרום דם בתחנת מד"א בעיר ובנקודת ההתרמה ברחבי העיר כפי שמפורסם באתר מד"א: https://www.mdais.org/blood-donation/dam
 
שלמה פטרובר, מנהל מד״א מרחב ירושלים: ״לקראת החגים הבאים עלינו לטובה, מד"א עומד בתיאום מלא עם כוחות הביטחון, עיריית ירושלים ושאר הגורמים הרלוונטים למען שמירת ביטחונם ובריאותם של תושבי ומטיילי מרחב ירושלים. כמו כן, יצויין כי מרחב ירושלים של מד"א נותן מענה לבית שמש, מעלה אדומים, ישובי יהודה ובנימין, קרית ארבע וישובים נוספים. במהלך החג יפעלו בעיר ירושלים עשרות אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ ואופנועי מד"א ובמידת הצורך יקבלו גיבוי משאר התחנות במרחב ירושלים. מד"א יאבטח את האירועיים הרבים הצפויים להיות במהלך החג, בהם ברכת הכוהנים בכותל ואירועי הנצרות של חג הפסחא בכנסיית הקבר ובעיר העתיקה. חג שמח לכל באי העיר ואזרחי ישראל״.
 
אלי בין, מנכ״ל מד״א: ״מגן דוד אדום ערוך עם מיטב כוחותיו ואמצעיו לקראת החגים העתידיים להתקיים בשבועות הקרובים. כמו כן, במוקדי תיירות מרכזיים כגון העיר ירושלים מד״א ערוך בכוננות מוגברת על ידי כוננים הפזורים ברחבי העיר והאזור. אנו נעשה כל שביכולתנו לסייע לציבור הישראלי באופן המיטבי ביותר ומבקשים מציבור המטיילים לנקוט בכלל אמצעי הזהירות העומדים לרשותם ובכל צורך רפואי לחייג 101. איחוליי חג שמח לכל בית ישראל״.

תמונה: דוברות מד"א  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה