שחקני הפועל ירושלים הגיעו לבית החולים, שערי צדק במסגרת הביקור המסורתי שלהם מדי שנה ועברו בין מחלקות הילדים, שימחו אותם והעניקו להם מתנות לחג

שחקני הפועל "בנק יהב" ירושלים בכדורסל ערכו אתמול (ג') את ביקורם המסורתי בבית החולים וילף לילדים במרכז הרפואי שערי צדק. הביקור, שהיה מתוכנן לחג הפורים נדחה בשל משחקי הקבוצה שהגיעה לשלבים המכריעים באירופה. השחקנים עברו בין מחלקות הילדים, שימחו אותם  וחילקו להם מתנות  לחג.

פרופ' יונתן הלוי, מנכ"ל המרכז הרפואי, וגב' רות רלבג, סמנכ"לית כספים במרכז הרפואי, הודו לשחקנים על הקשר המתמשך עם הילדים המטופלים בבית החולים ועל פעילותם הקהילתית הענפה. הנהלת הקבוצה ו"בנק יהב" נותן החסות הראשית , העניקו לבית החולים לילדים פסנתר שינעים את שהייתם  של המטופלים.  שחקני הקבוצה שרו יחד עם הילדים שירים לכבוד חג הפסח בליווי הפסנתר החדש עליו ניגנה הלנה בוגופולסקי המורה למוזיקה בבית הספר.

"אני מאחל בריאות לילדים וחג פסח שמח וכשר", אמר קפטן הקבוצה יותם הלפרין. "כמו שאני אומר כל שנה - שבשנה הבאה לא נראה אותם פרצופים פה, תחזרו הביתה בשלום ותרגישו טוב זה הכי חשוב". גם כוכב הקבוצה אמארה סטודמאייר נשא דברים בטקס ואמר: "זו זכות גדולה בשבילנו להיות כאן. אני רוצה להודות לאנשים שעבדו קשה על הכנת האירוע, ואני מתרגש לקחת בו חלק. אני מאחל בריאות ושמחה לילדים".

תמונה: דוברות שערי צדק 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה