בית״ר הפסידה למכבי ת״א בחצי גמר גביע המדינה



חניכיו של מימר הפסידו 2:1 אחרי שערים של שוינפלד (18) ודור מיכה (60), כשחן עזרא רק צימק (89). הצהובים יתרכזו במאבק על הכרטיס לאירופה דרך הליגה. במוצ״ש: סכנין בטדי

שמונה שנים עברו מאז הזכייה האחרונה של בית״ר ירושלים בגביע המדינה. הערב (רביעי) הצהובים-שחורים פגשו את סגנית האלופה מכבי ת״א באצטדיון סמי עופר במסגרת חצי גמר הגביע. בגמר תחכה למנצחת הערב בני יהודה, שגברה אמש על הפועל ר״ג 0:1 בחצי הגמר הראשון. בית״ר הגיעה למשחק אחרי הפסד בליגה למכבי חיפה ועם כמה שינויים בהרכב. שרון מימר פתח עם קליימן בשער, הייסטר שחזר מפציעה הצטרף לרואנדה, קונטה ומורי בהגנה. קלטינס חזר למרכז הקישור ופתח לצידם של אייניבינדר וסאבו, ועידן ורד פתח בהתקפה לצידם של שכטר וחן עזרא.

 

מהלך המשחק: בדקה ה-9 בית״ר הגיעה למצב ראשון כשאיתי שכטר הבקיע, אך השער נפסל בטענה לנבדל. בדקה ה-15 ברק יצחקי ניסה את מזלו מרחוק בצד השני, אבל החלוץ פיספס את המסגרת. בדקה ה-18 מכבי עלתה ליתרון כששוינפלד כבש עם הכתף אחרי בישול של ייני. 1:0 למכבי. בדקה ה-26 בית״ר כמעט השוותה כששכטר העביר כדור רוחב לאיינבינדר, אך הבעיטה של הקשר נעצרה על ידי ראיקוביץ׳. דקה לסיום המחצית טל בן חיים כמעט הכפיל את התוצאה, אך הפעם קליימן היה במקום. בדקה ה-50 חן עזרא השתחרר מהשמירה שלו ושלח בעיטה אלכסונית שנהדפה ע״י ראיקוביץ׳ לקרן. בדקה ה-60 דור מיכה כבש את השער השני של מכבי אחרי בישול של אלי דסה. 2:0 למכבי ת״א. 5 דקות לאחר מכן מיכה קיבל הזדמנות נהדרת להשלים צמד, אבל אחרי שעבר את קליימן בעט החוצה. בדקה ה-80 גם טל בן חיים קיבל הזדמנות טובה לכבוש את השלישי של סגנית האלופה, אך החלוץ בעט החוצה. דקה לאחר מכן קונטה ניסה לצמק את התוצאה, אבל בעט מעל המשקוף. בדקה ה-89 חן עזרא כבש מהאוויר וצימק את התוצאה, אך זה כבר לא עזר לבית״ר שהפסידה 2:1. מכבי ת״א תשחק בגמר נגד בני יהודה באצטדיון טדי.

 

לבית״ר אין הרבה זמן לנוח. כבר במוצ״ש היא תארח את בני סכנין באצטדיון טדי.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה