תיקו לקטמון נגד ר״ג, הפועל ירושלים בצרות אחרי הפסד לראשל״צ



קטמון פתחה את הפלייאוף העליון עם תיקו 1:1 נגד ר״ג, הפועל ירושלים הפסידה 1:0 לראשל״צ וירדה למקום האחרון

משחקי הפלייאוף העליון והתחתון של הליגה הלאומית נפתחו היום (שישי) כשהפועל ירושלים יצאו למשחק חוץ נגד הפועל ראשל״צ במסגרת המחזור הראשון של הפלייאוף התחתון, והפועל קטמון התארחה בר״ג למשחק נגד הפועל המקומית.

 

במחזור הקודם הפועל ירושלים שיחקה נגד הפועל עפולה והקבוצות נפרדו בתיקו 1:1. מאמן האדומים דוד מרטן יודע שכל נקודה חשובה במאבקי התחתית והיום נגד ראשל״צ ירושלים הגיעה במטרה לצאת מאצטדיון הברפלד עם נקודות. אלא שדווקא ראשל״צ כבשה ראשונה בדקה ה-30 מרגליו של נס זמיר. האדומים לא הצליחו לחזור למשחק והפסידו 1:0. ההפסד הזה יחד עם התיקו של מכבי שעריים, הוריד את הפועל ירושלים למקום האחרון בטבלה כשבמאזנה 29 נקודות. במחזור הבא יארחו האדומים את מכבי הרצליה.

 

הפועל קטמון פתחה היום את משחקיה בפלייאוף העליון בלי הרבה ציפיות. במחזור הקודם האדומים ניצחו את מכבי אחי נצרת 0:2, והיום הם יצאו למשחק חוץ נגד הפועל ר״ג. בדקה ה-30 נעם כהן כבש את השער הראשון לזכות המארחת. בדקה ה-49 קטמון ניצלה טעות בהגנת ר״ג וג׳ורג׳ אקפביו כבש. 1:1. בדקה ה-68 קטמון כמעט הפכה את התוצאה, אך בעיטה של אבירם ברוכיאן מצאה רק את המשקוף. 1:1 בסיום. התוצאה הזאת השאירה את קטמון במקום ה-6 כשבמאזנה 43 נקודות. במחזור הבא קטמון תארח את בית״ר ת״א/רמלה.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה