במד"א מוכנים לפסח



במגן דוד אדום ערוכים לחג הפסח שיתקיים השבוע ומתגברים את הכוחות החל מערב החג, במהלך ימי חול המועד ועד צאת החג

ארגון מד"א מוכן בהערכות מיוחדת לקראת ערב חג הפסח ועד לצאת החג, בנוסף למשמרות הפעילות, כוחות מד"א בכל רחבי הארץ צפויים להיות מתוגברים משמעותית ע"י מתנדבי מד"א, על מנת שיוכלו להעניק במהירות וביעילות מרבית סיוע רפואי לכל הנזקק לכך. כמו כן, פריסה מיוחדת של כוחות מד"א תתקיים במוקדי תיירות כגון אזור ירושלים, על מנת לתת מענה מיטבי ומהיר, בייחוד במקומות הומי אדם, פארקים, אתרי הפנינג המוניים ואתרי הטיול והנופש ברחבי הארץ.

בנוסף לכך, עובדי ומתנדבי מד"א שיסבו בערב החג לשולחן הסדר בתחנות מד"א השונות ברחבי הארץ, יעניקו מענה רפואי מהיר, מקצועי ויעיל לכל קריאה אפשרית במהלך ליל הסדר, ולאורך כל החג. כחלק ממערך הכוננות הנרחב במהלך ימי חול המועד יפרסו אמבולנסים כוננים, כונני מד״א יהיו במוכנות למענה מהיר על ידי אופנועי-מד"א, אופניים חשמליים ורכבים פרטיים אשר מצוידים כולם בציוד רפואי. גם 2 מסוקי מד"א בצפון הארץ ובדרומה יעמדו בכוננות כשכלל אמצעי התחבורה מטרתם לקצר את זמני התגובה ולייעל את המענה הרפואי.

בנוסף לכך, קוראים במד"א לציבור להתעדכן באמצעי המדיה השונים ולהגיע לתרום דם במהלך ימי חול המועד, עקב הירידה הצפויה בתרומות דם במהלך תקופת החג.

על מנת להנגיש את עמדות התרמת הדם לציבור הרחב, יציבו שירותי הדם של מד"א תחנות התרמה בקניונים, באתרי תיירות ובמקומות ציבוריים נוספים ברחבי הארץ.

מידע מלא על מיקום ומועדי ההתרמות ניתן לקבל באמצעי המדיה הבאים:

  • בטלפון 03-5300400 (מענה אנושי)
  • באתר מגן דוד אדום באינטרנט שכתובתו www.mdais.org/dam
  • באפליקציית 'מד"א שלי'

מנכ"ל מד"א,  אלי בין: "כוחות מד"א יהיו ערוכים כבכל שנה בכוחות מתוגברים במהלך חג הפסח. הכוחות מתודרכים וערוכים לכל תרחיש אפשרי במהלך החג ולהענקת סיוע רפואי מיידי לכל קריאה. על מנת שהחג יעבור בשמחה וללא פגיעות מיותרות בנפש, אני פונה לציבור לתת יתר תשומת לב לבטיחות הילדים בזמן שמתארחים מחוץ לבית, לשמור על כללי הבטיחות בטיולים בטבע ולנהוג בבטחה בכבישים. אני קורא לציבור להישמע לבקשת שירותי הדם של מד"א ולהגיע לתרום דם, על מנת לסייע ולהמשיך לשמור על מלאי דם הנדרש, לטובת מי שעלולים להזדקק לו במהלך החג.  אני מאחל לכל בית ישראל חג פסח שמח, כשר ושקט".

תמונות: דוברות מד"א 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה