הפועל ירושלים ניצחה את חולון 71:73



האדומים הובילו במשך שלושה רבעים, אך הרבע האחרון הפך למותחן בסיומו חניכיו של פיאנג'יאני השיגו ניצחון חשוב. הופעות בכורה להאוול וג'נטילה

אחרי הניצחון במחזור הקודם על מכבי ת״א ובתקווה לייצר רצף ניצחונות, יצאה הערב (חמישי) הפועל ירושלים למשחק חוץ קשה מאוד נגד מובילת הטבלה הפועל חולון. לסימונה פיאנג׳יאני לא הולך טוב כל כך העונה במשחקים נגד חניכיו של דן שמיר. חולון ניצחה בשני מפגשי הליגה הקודמים בין הקבוצות וכאמור מיקמה את עצמה במקום הראשון בטבלה, שיקנה לה גם את יתרון הביתיות בפלייאוף וגם מפגש ברבע הגמר עם הקבוצה שתסיים את העונה הסדירה שמינית. עם זאת, פיאנג׳יאני כבר ניצח את חולון העונה בחצי גמר גביע המדינה. מי שערכו הופעות בכורה הערב הם אלסנדרו ג׳נטילה וריצ׳ארד האוול, שפתחו על הספסל. לעומת זאת, אמארה סטודמאייר לא נרשם למשחק הערב וקיבל מנוחה, כשגם אייזק רוזפלט היה בספק מכיוון שהוא עדיין סובל מפציעה. שון ג׳ונס עזב את הקבוצה לטובת אבלינו האיטלקית. בחמישייה האדומה פתחו ג'רלס, טימור, קינזי, אליהו ופיטרסון.

 

מהלך המשחק: הרבע הראשון התנהל מצויין מבחינת ירושלים כשחולון לא הצליחה לייצר נקודות. הרבע הראשון הסתיים ביתרון 27:15 לאדומים. גם במחצית השנייה ירושלים שלטה, כשבמחצית הראשונה קיבלו דקות ראשונות האוול וג'נטילה. בדקות האחרונות של הרבע השני חולון הצליחה לחזור לעניינים וצימקה את התוצאה. 41:33 להפועל בשריקת סיום המחצית הראשונה. הרבע השלישי אמנם הסתיים ביתרון 59:51 לירושלים, אך ברבע האחרון חולון הצליחה להפוך את בתוצאה והמשחק הפך למותחן עד השניות האחרונות. בסיום 73:71 לירושלים.

 

בלטו בירושלים: ג'רלס 20 נקודות, פיטרסון 15, בר טימור 12, ליאור אליהו 10.

 

במחזור הבא תשחק הפועל נגד בני הרצליה.

 

תמנה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה