ניצחון חשוב להפועל ירושלים על נשר, קטמון הובסה בפ״ת



דוד מרטן וחניכיו הגיעו לנשר וניצחו 0:2 משערים של וראן וטראבין, אך נותרו במקום ה-15 בעקבות ניצחון של נצרת עילית. קטמון עשתה מחצית ראשונה טובה, אך צמד של אריאל הדר ושער של מיקו ממן לא עזרו לאדומים שהובסו 6:3

בזמן שבקטמון משחקים ללא כל מטרה מסויימת מלבד לסיים בכבוד את העונה, בהפועל ירושלים נלחמים על חייהם בליגה הלאומית. היום (שישי) שתי הקבוצות שיחקו במסגרת משחקי הפלייאוף העליון והתחתון, כשהפועל ירושלים יצאה לנשר והפועל קטמון שיחקה נגד הפועל פ״ת בחוץ. 

 

במשחק הראשון שנערך בנשר במסגרת הפלייאוף התחתון, הפועל ירושלים הגיעה לצפון כשהיא נמצאת במקום ה-15 ממנו יורדים ליגה. עירוני נשר הגיעה להתמודדות כשהיא נמצאת שני מקומות מעל האדומים, ומובילה בפער של 3 נקודות. ירושלים ניצחה במשחק הקודם את הרצליה וזה הדבר העיקרי שנתן לה תקוות להמשך המאבקים, כשגם העובדה שסוכן השחקנים דודו דהאן קיבל את המושכות בעניין מכירת הקבוצה והרגיע מעט את השחקנים איתם הוא דיבר במהלך הרמת הכוסית בפסח.

המשחק נגד נשר נפתח טוב. בדקה ה-22 אנטוני וראן כבש את שער היתרון להפועל ירושלים, וקבע 0:1. בדקה ה-38 ירושלים הכפילה את התוצאה אחרי טעות קשה של שוער נשר, אותה ניצל מוסה טראבין להבקיע מול שער פנוי. 2:0 להפועל, תוצאה שנשמרה עד הסיום. למרות הניצחון הזהף הפועל עדיין נותרה במקום ה-15, מכיוון שנצרת עילית ניצחה גם היא. המצב כרגע הוא שלהפועל יש 35 נקודות כמו לנשר שנמצאת מקום מעליה, ונצרת עילית שנמצאת במקום ה-13 עם 36 נקודות.

 

לעומת הפועל ירושלים שנמצאת בבעיות רבות, בקטמון כבר עושים הכנות לעונה הבאה. המשחק היום נגד הפועל פ״ת לא באמת השפיע על הקבוצה האדומה, למעט העובדה שקבוצת האוהדים רוצה לסיים את הליגה בכבוד. במועדון כבר החלו מחשבות לגבי זהות המאמן שיעמוד על הקווים בעונה הבאה, כשבני בן זקן וליאור זאדה הם המועמדים העיקריים. בשביל בני ניצחון במשחק היום נותן הרבה נקודות זכות כדי להמשיך את דרכו על הקווים של קטמון. המאמן מאוד רוצה להמשיך במועדון, כך אמר סכנו דודו דהאן בתכנית הספורט ״בדרך למגרש״ ברדיו ירושלים: ״בני לא יקבל הצעות מהליגה הלאומית. הוא מחכה לקטמון, ואם היא תגיש לו הצעה ראויה להמשיך בעונה הבאה, הוא יענה בחיוב כי הוא מאוד רוצה להמשיך״.

אלא שהמשחק נפתח קצת פחות טוב עבור קטמון, שנקלעה לפיגור בדקה ה-24 משער של עומר ורד. 1:0 להפועל פ״ת. קטמון התעשתה מהר והשוותה את התוצאה אחרי שער של אריאל הדר המוכשר בדקה ה-32. 1:1. הדר לא נתן לפ״ת לנשום והשלים צמד בדקה ה-36, אך פ״ת זכתה בכדור עונשין מספר דקות לאחר מכן אחרי הכשלה של רז שטיין והשוותה את התוצאה כשאור ברוך כבש מהנקודה הלבנה. שלוש דקות לאחר מכן גם אור ברוך השלים צמד וקבע 3:2 לפ״ת במחצית. חגיגת השערים נמשכה גם במחצית השנייה כשפ״ת עלתה ליתרון 2:4 עם שער של יובל יוספוביץ׳ בדקה ה-52. עברו עוד 16 דקות וסלבישה סטויאנוביץ׳ כבש את השער החמישי של פ״ת. בדקה ה-78 הכחולים לבנים התעללו בקטמון וכבשו את השער השישי במשחק כשהם על השער חתום סמיר באירקטרביץ׳. בדקה ה-91 מיקו ממן צימק והמשחק נגמר בתוצאה 6:3 לפ״ת. קטמון במקום השישי עם 43 נקודות.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה