בית״ר ירושלים ומכבי ת״א נפרדו בתיקו 1:1



טל בן חיים החלוץ כבש את השער הראשון בדקה ה-14, אך עידן ורד כבש בדקה ה-45 והנקודות התחלקו בטדי. מכבי ת״א קרובה להפסיד בקרב על האליפות, בית״ר תשחק במחזור הבא נגד מכבי פ״ת על המקום השלישי שמוביל לאירופה

אחרי ההפסד במחזור הקודם להפועל ב״ש, אירחה הערב (מוצ״ש) בית״ר ירושלים את הטוענת השנייה לכתר מכבי ת״א, במסגרת משחקי הפלייאוף העליון של ליגת העל. לפני המשחק בין שתי הקבוצות, נערך המשחק בין מכבי חיפה למכבי פ״ת בו האחרונה הפסידה והשאירה לבית״ר סיכוי לעקוף אותה בטבלה, דבר שנתן מוטיבציה נוספת לצהובים על הדשא. בגזרת כל מה שקורה מחוץ לכר הדשא, בבית״ר כבר מתכוננים לעונה הבאה. הבעלים אלי טביב כבר ערך שיחות שניים מהשחקנים החשובים שלו- דן איינבינדר וחסוס רואדה- כשעם שניהם עדיין לא נסגרו דברים והצדדים צפויים להיפגש שוב בהמשך. שרון מימר ערך מספר שינויים בהרכב. קונטה חזר לעמדת המגן הימני ופתח לצידם של רואדה, מורי והייסטר כשבשער בוריס קליימן. דוד קלטינס שפתח כמגן ימני במשחק נגד ב״ש הוסט לעמדת הקישור לצידם של איינבינדר ופריירה, כשאריק סאבו ירד לספסל. בהתקפה פתחו עזרא, ורד ושכטר.

 

מהלך המשחק: המשחק היה בעל קצב טוב כבר מהפתיחה והשער הראשון לא איחר להגיע. מכבי ת״א במהלך קבוצתי נהדר עלתה ל-0:1 כשאת השער כבש טל בן חיים החלוץ. מאז השער הזה בית״ר השתלטה על מהלך המשחק והגיע לרחבה של מכבי ת״א הרבה פעמים אך לא סיכנה את השער בצורה ממשית עד הדקה ה-45. עידן ורד קיבל כדור בתוך הרחבה, השתחרר מהשמירה של פילפנקו ובעט לרשת. 1:1 במחצית. המחצית השנייה רשמה עליות וירידות ביכולת מצד שתי הקבוצות. נרשמו כמה מצבים מסוכנים בשתי הצדדים, אך אף אחת מהקבוצות לא הצליחה לכבוש. 1:1 בסיום.

 

התיקו הזה השאיר את בית״ר במקום הרביעי. במחזור הבא תשחק בית״ר ירושלים נגד מכבי פ״ת בקרב ישיר על המקום השלישי.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה