אירוע הספורט הגבוה בישראל יוצא לדרך



אליפות אפרת – גוש עציון 2017 יוצאת לדרך. האליפות תעמוד בסימן 50 שנה לשחרור ירושלים וגוש עציון, לראשונה בהיסטוריה : מקצה חצי מרתון 21.1 ק"מ מירושלים לגוש עציון

אליפות אפרת- גוש עציון, המוכרת כתחרות הספורט הארצית הגבוהה ביותר בישראל ,המתקיימת בגובה של למעלה  מ-900 מ' מעל פני הים,תיערך ביום שישי ,ה-12.05.17, החל מהשעה 06:00 בבוקר. האליפות ,תתקיים במסגרת "שבוע הספורט של ישראל" ביוזמת משרד התרבות והספורט .

האליפות, המתקיימת במתכונתה המאוחדת של שתי המועצות אפרת וגוש עציון זו השנה השנייה ברציפות, תעמוד בסימן 50 שנה לשחרור ירושלים וגוש עציון, כאשר בליבה של האליפות, יושק לראשונה בהיסטוריה מקצה חצי מרתון 21.1 ק"מ מירושלים ועד לגוש עציון שיסמל את ציון הדרך החשוב בשחרורה ובאיחודה של העיר ירושלים ובשחרור  הגוש. מקצה חצי המרתון יוזנק בשעה 06:00 בבוקר ממתחם קבר רחל.  

בנוסף ייערכו באליפות אפרת –גוש עציון, מספר מקצים נוספים שיעברו בין נופיה הקסומים ועצרי הנשימה של אפרת וגוש עציון: מקצה 10 ק"מ ( יוזנק בשעה 07:30 בבוקר ) , מקצה 5 ק"מ ( בשעה 08:30 בבוקר) ומקצה משפחות ועמותות של 2 ק"מ (בשעה 09:00 בבוקר). כל המקצים יוזנקו מפארק העשור שבאפרת.

כמו-כן, במסגרת אליפות אפרת-גוש עציון ייערך מרוץ צה"ל בו ישתתפו מאות חיילים מיחידות שונות הנמצאות באזור גוש עציון.

בסיום כל המקצים, יתקיים הפנינג בריאות וספורט ענקי בפארק העשור לכל המשפחה.

להרשמה ולפרטים נוספים: .alifut-efrat-gush.sportweb.co.il.www

עודד רביבי, ראש מועצת אפרת :"אנו שמחים ונרגשים לקראת אליפות אפרת – גוש עציון המהווה את אירוע הספורט הגבוה ביותר המתקיים בישראל.האליפות, תעמוד השנה בסימן 50 שנה לשחרור ירושלים וגוש עציון ולרגל ציון דרך זה אנו נקיים לראשונה בהיסטוריה מקצה של חצי מרתון מירושלים לגוש לעציון. האליפות,מעניקהלרציםחוויה ייחודית ומעניינת והזדמנות לחוות את אזורנו דרך הרגלים ומהווה נדבך נוסף בתנופת הספורט האדירה העוברת על אפרת בשנים האחרונות וכלי נוסף בחינוך ועידוד התושבים לעסוק בפעילות גופנית ושמירה על אורח חיים בריא ונכון. אני מזמין את כולם להגיע ולהשתתף באליפות אפרת – גוש עציון וליהנות ממסלולים מאתגרים ,מהנופים המרהיבים, מאוויר הפסגות  ומחוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה".

שלמה נאמן ,ראש מועצת גוש עציון: "אני מזמין את כל עם ישראל לבוא ולחגוג אתנו את אירוע הספורט המשותףלנו ולאפרת, וליהנות מהנופים המדהימים ותוואי הדרך המיוחד. השנה, בפעם הראשונה נשיק מקצה חצי מרתון היסטורי המחבר בין ירושלים לגוש-עציון, זאת הזדמנות פז לרצים ולספורטאים לחבר ברגליהם את גוש עציון וירושלים, ולרוץ בנופי המורשת שאבותינו צעדו ופעלו בהם. מחכים לכם!".

תמונה: יח"צ  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה