כך תחסכו כסף על שיפוץ בעזרת ליטוש משטחים



שיפוץ כללי לדירה, תלוי כמובן בגודל שלה, יכול להגיע בקלות ל 100 אלף שקלים. לכן במקרים רבים, בעלי הדירות לוקחים הלוואות כדי להשיג מימון. רק המטבח עצמו יכול לעלות כמה עשרות אלפי שקלים. ובכל זאת, לא לכולם יש את התקציב וגם כאשר הוא קיים, מתעורר הצורך לצמצם אותו על מנת שכל הדירה תעבור את השיפוץ בצורה אחידה. ישנם כמה דרכים לצמצם את התקציב, כמו למשל לעבוד עם מעצבי פנים וקבלנים שיש באפשרותם להשיג לכם הנחות על חומרי גלם, ברזים ועוד. הפעם נדבר על כיצד אפשר לחסוך בתהליך השיפוץ ע"י שירותי ניקיון.

ליטוש שיש מטבח במקום החלפתו

לא אחת בעל הדירה מאוד אוהב את השיש, אבל מכיוון שהוא שרוט ומוכתם מאוד, הוא חושב על להחליף אותו. שיש הוא החומר היקר ביותר בבית ולכן לא כדאי למהר כל-כך להחליף אותו כי אפשר לחדש אותו בקלות ע"י הזמנת חברת ניקיון בירושלים. איך שירות כזה יכול לתרום לחידושו? ע"י עבודות ליטוש. בעזרת המכשור המתאים מלטשים אתה שיש, או במילים אחרות, מסירים את השכבה הדקה הפגועה וחושפים את השכבה הנקייה. כך אפשר להיפטר משריטות ומפגעי זמן אחרים. כמובן שבמצב של סדקים, עבודה זו תהיה חסרת תועלת, אבל עם שריטות זאת הבעיה של המשטח – הזמינו שירות זה. התהליך יחסוך לכם אלפי שקלים.

ליטוש מרצפות במקום רכישת ריצוף חדש

בדיוק כמו שקורה עם תהליך ליטוש שיש המטבח, כך אפשר לעשות לרצפה בדירה. ישנם כמה סוגי פוליש (וקס, קריסטל ואקרילי) כך שחשוב להתאים את סוג הפוליש לסוג הרצפה אחרת ייווצר נזק. למטרה זו חשוב לעבוד עם חברת ניקיון בירושלים שהינה איכותית ויודעת להתאים את סוג השירות לסוג הרצפה. יחד עם זאת, קחו בחשבון שכאשר מדובר במשטח קרמיקה, תהליך זה אינו יעיל. במצב כזה יש לבצע ניקיון עם חומר פעיל חזק. אל תעשו זאת בעצמכם. יש להבין את המינון הנכון מכיוון ששימוש במינון או בחומר הלא נכון, עלול להסב נזק לרצפה וממש לשרוף אותה. לא אחת זה קרה למי שלא הבין דבר בניקיון כך שהוא נאלץ להחליף את הרצפה.

חידוש דקים

במידה ויש לכם דירה עם גינה או דירת פנטהאוס עם דק במרפסת, אתם בוודאי מודעים לכך שפעם בשנה צריך לשמן אותו לא רק כדי לרענן את מראה הדק אלא כי הצביעה מגינה עליו. יחד עם זאת, אם הדק שרוט ומוכתם, לא תמיד צריך להחליף אותו. לשם כך נועד תהליך חידוש דקים שניתנות ע"י חברות ניקיון. התהליך כולל ניקיון יסודי, ליטוש וצביעה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה