הפועל ירושלים חילצה תיקו נגד רמה״ש, קטמון ובני לוד נפרדו בתיקו 1:1



הייתם חלבי הצליח להשוות בדקה ה-96, לרמה״ש כבש מירוסלב אנטונוב. קטמון ובני לוד חילקו ביניהן את הנקודות, ניבאלדו כבש לזכות האדומים. מכבי נתניה העפילה לליגת העל

משחקי הפלייאוף של הליגה הלאומית שוחקו היום (שישי) כאשר קטמון יצאה למשחק חסר חשיבות מבחינתה נגד בני לוד, והפועל ירושלים אירחה לקרב תחתית לוהט את הפועל ניר רמה״ש .

 

הפועל ירושלים הגיעה למשחק אחרי שני ניצחונות רצופים, שהשאירו אותם בתמונת ההישארות בליגה. במחזור הקודם היה זה ניצחון נגד נשר שהביא 3 נקודות חשובות. היום בקרב נגד רמה״ש, הפועל יכלה לטפס עד למקום ה-11, תלוי בתוצאות שאר המשחקים, מה שמלמד על המתח הגדול בתחתית. המחצית הראשונה הסתיימה בתיקו ללא שערים. חמש דקות מפתיחת המחצית השנייה רמה״ש עלתה ליתרון משער של מירוסלב אנטונוב. ירושלים לא הצליחה להשיג שער שיוויון, עד שבדקה ה-96 הייתם חלבי הרעיד את הרשת והציל את ירושלים. 1:1 בסיום. כעת ירושלים במקום ה-14 עם 36 נקודות, אותו מספר נקודות כמו נשר ונצרת עילית.

 

במקביל הפועל קטמון יצאה ללוד אחרי שבמחזור הקודם היא הובסה 6:3 ע״י פ״ת. במועדון לא אהבו את הריפיון של השחקנים שנובע בעיקר מחוסר המטרת של הקבוצה העונה, והסבירו לשחקנים שאסור להיראות כך. ואכן השער הראשון במשחק היה של ניבאלדו בדקה ה-8 שהעלה את האדומים ליתרון 0:1. אלא ש-6 דקות בלבד לאחר מכן לוד השוותה משער של ואיל מריסאת. 1:1. התוצאה הזאת נשמרה גם במחצית השנייה והקבוצות חילקו ביניהן נקודות.

 

מכבי נתניה של סלובודאן דראפיץ׳ ושי ברדה חזרה לליגת העל אחרי ניצחון 1:2 על בית״ר ת״א/רמלה.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה