עובדת זרה נעצרה בחשד שהתעללה בנערה לוקה בשכלה בה טיפלה



מטפלת בת 35 המתגוררת בירושלים נעצרה בחשד להתעלות ופגיעה קשה בנערה בת 16 החוקה בנפשה. המשטרה: ""זהו אחד האירועים הקשים של התעללות בקטין חסר ישע בו טיפלנו"

במשטרת ישראל מתנהלת חקירה שהחלה בעקבות תלונה שהוגשה בתחנת הראל בתחילת השבוע ע"י בני משפחתה של נערה כבת 16 הלוקה בנפשה, בחשד להתעללות ופגיעה קשה בה ע"י המטפלת הזרה.

בני המשפחה הציגו בפני המשטרה תיעוד אותו הציבו בביתם בעקבות חששם שהתגבר עם השינוי בהתנהגות של בתם וסימני אלימות שהבחינו על גופה. מיד לאחר הגשת התלונה וניתוח העדויות, איתרו החוקרים את המטפלת אשר נעצרה ביום שני.

בחקירתה עלה כי המטפלת, בת 35 המתגוררת בירושלים, מגיעה מספר פעמים בשבוע לבית המשפחה ומטפלת בנערה מזה שנים. עפ"י החשד בזמן ששהתה עם הנערה לבדה פגעה בה והיכתה אותה. מעצרה של החשודה הוארך ע"י בית המשפט עד ליום שישי והחקירה נמשכת.
במשטרה ציינו כי זהו אחד האירועים הקשים של התעללות ופגיעה בקטין חסר ישע "ניצול מוגבלותם של קטינים ואנשים חסרי ישע על לא עוול בכפם הוא מסוג האירועים הקשים המטופלים במיידי וביד קשה". בתוך כך מיד עם קבלת התלונה החשודה נעצרה ונחקרה ומעצרה הוארך ע"י בית המשפט.

תמונה: משה שי/ flash 90 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה