150 משכורות של פועלים פלסטינים נשדדו



לפני כשבוע דיווחו תושבי שטחים כי פדו משכורות של פועלים פלסטינים בסכום של 700,000 שקלים וכי שדדו אותם. המשטרה פתחה בחקירה מאומצת שהובילה לאיתור הכסף והחשודים

בשבוע שעבר פנו שני תושבי שטחים לניידת משטרה שנסעה ברחוב דרך חברון בירושלים ודיווחו לשוטרים כי נשדד מהם כסף מזומן על סך של כ - 700,000 ש"ח שקיבלו בצ'קים עבור משכורות של 150 פועלים פלסטינים, אותם פדו קודם לכן בבנק בדרום העיר.

מחקירת האירוע עלה כי השניים עלו על רכב הסעות שהסיע אותם ממעבר רחל לסניף בנק בגבעת שאול, שם פדו את הצ'קים למזומן שהיו אמורים לשלם כמשכורות לפועלים פלסטינים. 

עם חזרתם מהבנק לכיוון מעבר רחל כשהכסף ברשותם, עצר הנהג בקיוסק סמוך למעבר וביקש מאחד מהם לקנות לו סיגריות. מיד כאחד מהנוסעים ירד מהרכב, המשיך הנהג בנסיעה קצרה ועצר הרכב, אז הגיעו שניים כשפניהם מכוסות ובאיומי סכין הוציאו את הנוסע שנותר ברכב החוצה, לקחו הכסף, נכנסו לרכב ונמלטו.
 
החקירה המאומצת של המשטרה התמקדה תחילה בניתוח הממצאים מהשטח ומסלול נסיעת הרכב.
וכבר ביום למחרת נעצרו שני חשודים ואתמול נעצר החשוד השלישי. החשודים, תושבי מזרח ירושלים, הובאו לחקירה בתחנת עוז במהלכה קשרו עצמם לאירוע השוד.
כמו כן בעקבות החקירה והמודיעין המדוייק שנאסף, אותר המקום בו החביאו החשודים את הכסף סמוך למקום מגוריהם. המשטרה זימנה את הקורבנות לתחנת עוז למסירת הכסף.
מהמשטרה נמסר כי מדובר בשוד חמור של כספם של עשרות פועלים פלסטינים. חקירת המשטרה הנחושה והמאומצת הביאה לפענוח השוד, מעצר החשודים ואיתור הכסף שיושב לפועלים הפלסטינים.
עוד הדגישו במשטרה כי לא תאפשר כל נסיון לפגוע בפרנסתם של אנשים באשר הם אותו הרוויחו בעמל רב והחשודים שנעצרו יועמדו לדין.

תמונה: דוברות המשטרה 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה